اخبار داغ سلبریتی های بالیوود

[ad id='39844']

 

فرهان اختر برای بار دوم ازدواج می‌کند. فرهان اختر در سال ۲۰۱۷ از همسرش ادونا بابانی جدا شد. او مدتی است که با فردی به نام شیبانی دندکر وارد رابطه شده است. آنها به شدت درمورد این رابطه جدی هستند و حتی شنیده می‌شود که میان آنها حلقه رد و بدل شده است و درحال تدارک دیدن مراسم ازدواجشان هستند و تا چند ماه آینده شاهد یک جشن ازدواج دیگر از سلبریتی‌های بالیوود خواهیم بود. فرهان اختر پسر شاعر معروف بالیوود جاوید اختر است و علاوه براینکه بازیگر توانمندیسست یک کارگردان و نویسنده مستعد هم هست. سری فیلم‌های موفق «دان» با بازی شاهرخ خان و فیلم به یادمانی «دیل چاهتاهه» از ساخته‌های او هستند.

سری سوم فیلم محبوب «مونا بای» (داداش مونا) با بازی سانجی دات و ارشد ورسی امسال کلید خواهد خورد. این خبر به طور رسمی از طرف ارشد ورسی تائید شد.

فیلم «سیمبا» با بازی رنویر سینگ و ساراعلی خان وارد باشگاه ۲۰۰ کروری‌ها شد. فروش خوب این فیلم هچنان ادامه دارد و رنویر به مناسبت موفقیت این فیلم یک مهمانی برگزار کرد.

فاطمه سنا شیخ همبازی عامر خان در فیلم «دنگال» می‌گوید که عامر خان میانه‌ای با فضای مجازی ندارد و اصلا طریقه استفاده از آن را بلد نیست!!

دیپیکا پادوکن و رنویر سینگ، تازه عروس و داماد بالیوودکه به تازگی از ماه عسل خود از سنگاپور بازگشته‌اند قرار است یک بار دیگر همبازی شوند. دیپیکا پادوکن در فیلمی به نام «۸۳» نقش همسر رنویر سینگ را بازی کند. رنویر سینگ می‌گوید لحظه شماری می‌کند تا دوباره با همسرش همبازی شود.

پس از کناره‌گیری کاترینا کایف از سری دوم فیلم موفق «ABCD2» ساخته ریمو دیسوزا شرادا کاپور جایگزین او شد. شرادا نقش مقابل وارون داوان را در این فیلم ایفا می‌کند.

کارتیک آرین و آنایا پاندی دو چهره تازه کار بالیوود پرنده‌‌های عاشق نوپای بالیوود هستند. به نظر می‌رسد که تصمیم ندارند حرفی از رابطه خود بزنند. آنایا پاندی امسال با سری دوم فیلم «دانش‌آموزان سال» معرفی خواهد شد.

سوشانت سینگ راجپوت در مصاحبه‌ جدیدش گفته است که پس از موفقیت فیلم “کدارنات”، ۱۲ پیشنهاد خوب به او شده است!

شاهرخ خان قرار است در فیلم بعدی‌اش نقش یک فضانورد را بازی کند. فیلمبرداری این فیلم از ماه فوریه آغاز خواهد شد. این فیلم درمورد زندگی یک فضانورد هندی به نام راکش شرما است.

 

امسال هم همچون سال گذشته ستاره‌های زیادی به خانه بخت خواهند رفت. پراتیک بابر قرار است ۲۲ ژانویه با نامزد سانیا ساغر در لاکنو طی مراسم مجللی ازدواج کند. آنها ماه ژانویه سال گذشته نامزد کرده بودند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *