جزئیات بازی Mortal Kombat 11

[ad id='39844']

سرانجام بعد از مدت‌ها انتظار، جدیدترین نسخه از سری بازی‌های مورتال کامبت (Mortal Kombat) در جریان The Game Awards 2018 معرفی شد، ولی هنوز اطلاعات زیادی از شخصیت‌های بازی Mortal Kombat 11 نداریم و تنها ریدن (Raiden) و اسکورپیون (Scorpion) در تریلر آن نمایش داده شدند، به همراه شخصیت جدیدی که در حال حاضر با نام اوراکل (Oracle) شناخته می‌شود. البته بعد از آن تصویری هم از شائوکان (Shoa Kahn) منتشر شد و به جز این چهار شخصیت، هنوز هیچ مبارز دیگری به شکل رسمی برای بازی معرفی نشده است.

یکی از کاربران توییتر از حساب کاربری Mortal Kombat 11 پرسیده بود که در ۲۷ دی ماه چه مواردی نمایش داده می‌شوند. در ادامه حساب کاربری مورتال کامبت ۱۱ در جواب اعلام کرده است که در ۲۷ دی ماه و ساعت ۱۰:۳۰ شب به‌وقت ایران، رویداد این بازی آغاز می‌شود. در این رویداد شاهد گیم‌پلی و بخشی کوتاه از بازی Mortal Kombat 11 خواهیم بود و بعضی از کاراکترهای بازی هم نمایش داده می‌شوند.

متاسفانه اعلام نشده است که آیا این کاراکترها، کاراکترهای جدید هستند یا خیر. با این‌حال تمامی کاربران دوست دارند در این رویداد لیست کاراکترهای روز عرضه‌ی بازی نمایش داده شود.

بر اساس اعلام یکی از کاربران انجمن ResetEra با نام پیکسل‌باستر، کاراکتر اسپاون در سال‌های آینده توجه افراد بیشتری را به خود جلب خواهد کرد؛ زیرا یک فیلم با محوریت این کاراکتر در حال ساخت است که در حال حاضر مراحل اولیه تولید را پشت سر می‌گذرد. با در نظر گرفتن این موضوع، قرار دادن اسپاون در بازی Mortal Kombat 11 می‌تواند شیوه‌ای عالی برای تبلیغ این کاراکتر و جلب توجه دوباره طرفداران باشد. اینکه آیا کاراکتر اسپاون واقعا به بازی Mortal Kombat 11 راه می‌یابد، یا این تنها تمایل مک‌فارلین را نشان می‌دهد، مشخص نیست. خوشبختانه، استودیو ندررلم در تاریخ ۲۷ دی ۱۳۹۷ (۱۷ ژانویه ۲۰۱۹) اطلاعات بیشتری را از این بازی به اشتراک می‌گذارد.

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *