جزئیات سریال Vision and the Scarlet Witch شبکه دیزنی پلاس

[ad id='39844']

[quote]کمپانی مارول اطلاعات جدید از سریال ویژن و اسکارلت ویچ شبکه دیزنی پلاس منتشر کرده است[/quote]

 

 

اطلاعات جدیدی از سریال Vision and the Scarlet Witch  منتشر شده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، جک شافر که به نوشتن فیلمنامه فیلم Captain Marvel  کمک کرده، برای نوشتن فیلمنامه این سریال جدید سرویس استریم دیزنی پلاس استخدام شده است. علاوه بر نوشتن فیلمنامه، شافر به‌عنوان شورانر و تهیه کننده در سریال مستقل شخصیت اسکارلت ویچ و ویژن نیز حضور خواهد داشت. او پیش از این سابقه نویسندگی و کارگردانی فیلم Timer  و نویسندگی انیمیشن Olaf’s Frozen Adventure، را نیز در کارنامه خود داشته است. علاوه بر این، شفر وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Black Widow با بازی اسکارلت جوهانسون را نیز بر عهده دارد که به نظر می‌رسد او توانسته توجه مارول استودیو را به خود جلب کند.

همچنین قابل انتظار است که الیزابت اولسن، بازیگر واندا ماکسیموف ملقب به اسکارلت ویچ و پل بتانی، بازیگر نقش ویژن که در دنیای سینمایی مارول به خصوص در فیلم Avengers: Infinity War نقش آفرینی کرده بودند، در سریال Vision and the Scarlet Witch بار دیگر نقش‌های خود را تکرار کنند. تا به امروز دیزنی تنها ساخت سریال Loki  با بازی تام هیدلستون را رسما تایید و اعلام کرده است. علاوه بر لوکی و سریال مشترک ویژن اسکارلت ویچ، مارول در حال ساخت سریالی براساس ۲ شخصیت سم ویلسون ملقب به فالکون با بازی آنتونی مکی و باکی بارنز ملقب به وینتر سولجر با بازی سباستین استن است. مالکوم اسپلمن، نویسنده و تهیه کننده سریال Empire (امپراتوری)، وظیفه نوشتن این مینی سریال را بر عهده خواهد داشت.

فیلم Captain Marvel، فیلم بعدی دنیای سینمایی مارول خواهد بود که قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود و پس از آن، فیلم Avengers: Endgame در تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران خواهد شد. سرویس استریم دیزنی پلاس نیز از اواخر سال ۲۰۱۹ آغاز به کار خواهد کرد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *