حالت بتل رویال بازی Red Dead Redemption 2 با نام Gun Rush منتشر شد

[ad id='39844']

[quote]کمپانی راکستار یک بخش بتل رویال با نام Gun Rush برای بخش آنلایان بازی Red Dead Redemption 2 منتشر کرده است[/quote]

 

 

در Gun Rush بازیکن وارد منطقه‌ای می‌شود که باید سعی کند با کشتن بقیه بازیکنان، به عنوان آخرین نفر زنده بماند. درست مثل سایر تجربه‌های بتل رویال، میدان نبرد به مرور کوچک و کوچک‌تر می‌شود و همچنین سلاح و مهمات مختلفی هم در محیط قرار دارند که می‌توانید با جمع آوری آن‌ها شانس بیش‌تری برای پیروزی در این حالت داشته باشید. 

با اینکه حالت جدید تنها قسمت مهم آپدیت اخیر بازی است اما راک‌استار اعلام کرده که در آینده ویژگی‌های دیگری هم به بازی اضافه می‌شوند که جزییاتی هم از آن‌ها ارائه شده است؛ برای مثال سیستم قانون و تحت تعقیب بودن دست‌خوش تغییراتی خواهد شد و بازیکنانی که جرم خاصی انجام می‌دهند، برای زمان مشخصی فرصت خواهند داشت تا با پرداخت مبلغی آن را پاک کنند اما اگر این کار را انجام مورد حمله جایزه بگیر‌ها قرار خواهند گرفت. 

علاوه بر این قرار است چالش‌های روزانه مختلفی در بخش آنلاین Red Dead 2 در دسترس قرار بگیرند. همچنین امکان وارد شدن آسان‌تر به حالت Parley برای خلاص شدن از دست بازیکنان مهاجم هم فراهم خواهد شد؛ Parley سیستمی است که به‌تان اجازه می‌دهد تا وقتی یک بازیکن بیش از حد به‌تان حمله کرد، وارد این حالت شوید و برای یک مدت زمان معین دیگر امکان آسیب رساندن به یکدیگر را نداشته باشید. همچنین امکان ورود راحت‌تر به حالت Feud هم ویژگی دیگری است که در آینده به بازی اضافه می‌شود. Feud هم حالتی است که وقتی دو بازیکن یا دو گروه مدام با یکدیگر درگیر می‌شوند، می‌توانند وارد حالت Feud شوند و در نبردی کاملا برابر در مدت زمان مشخص، با یکدیگر درگیر شوند تا در نهایت برنده نهایی مشخص شود. 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *