بیوگرافی و سوابق جانوی کاپور دختر سری دیوی و بونی کاپور

[ad id='39844']

[quote]جانوی دختر ستاره برجسته دیروز بالیوود، سری دیوی و بونی کاپور، فیلمساز مطرح سینمای هند است. متاسفانه سری دیوی سال گذشته درست چند ماه قبل از اکران اولین فیلم دخترش در دوبی از دنیا رفت و اهالی بالیوود را در شوک فرو برد. [/quote]

 

 

جانوی ۷ مارس سال ۱۹۹۷ میلادی در بمبئی به دنیا آمد. او یک خواهر کوچکتر از خود به نام خوشی دارد که قرار است او هم به زودی وارد این عرصه شود. آنها یک برادر و خواهر ناتنی هم از ازدواج اول پدرشان دارند. آرجون کاپور بازیگر مطرح بالیوود برادر اوست. آنیل کاپور بازیگر کهنه‌کار بالیوود عموی او و سونم کاپور دخترعموی او هستند.

جانوی از کودکی به بازیگری علاقه‌مند بود  و علی رغم مخالفت مادرش برای ورود به این حرفه عزم راسخی داشت. سری دیوی همیشه دلش می‌خواست که دخترانش از این حرفه دور بمانند و پس از اتمام تحصیلاتشان ازدواج کنند و زندگی آرامی داشته باشند شاید به این دلیل که خودش سالها در محیط سینما فعالیت کرده بود و آن روی سکه را به خوبی می‌دانست. جالب است بدانید که سری دیوی زن دوم بونی کاپور شد و بونی به خاطر او همسر اول خود را طلاق داد. سری دیوی قبل از ازدواج با بونی، جانوی را باردار بود! و عشق میان سری دیوی و بونی کاپور در میان اهالی بالیوود شهره بود.

به هرحال، سری دیوی وقتی علاقه و تلاش جانوی را دید او را در این راه حمایت کرد. جانوی تحصیلات خود را در مدرسه بین المللی «Dhirubhai Ambani»  در بمئبی به اتمام رساند و پس از آن در کلاس‌های بازیگری در یک موسسه معتبر در کالفرنیا شرکت کرد. جالب است بدانید که آریان خان پسر شاهرخ خان نیز در همین موسسه مشغول گذراندن دوره بازیگری است جایی که رنبیر کاپور هم در آن دوره بازیگری دید.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *