بیوگرافی و سوابق جرج لیکنز سرمبی جدید تراکتورسازی

[ad id='39844']

[quote]محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی پس از بررسی گزینه‌های مورد نظر در نهایت جرج لیکنز ۶۹ ساله را برای هدایت سرخ پوشان انتخاب کرد.[/quote]

وی به عنوان معمار نسل طلایی فوتبال بلژیک شناخته می‌شود.

تیم النـجـم الریاضی الساحلی در لیگ تونس، آخرین تیمی بوده که لیکنز هدایت آن را بر عهده داشته است. پیش از حضور در این تیم، لیکنز سرمربی تیم ملی مجارستان بود.

طبق شایعات گزینه ی سرمربیگری تراکتور جرج لیکنز، در چهار سال اخیر بیش از یک سال در هیچ تیمی دوام نیاورده

 

نظر یکی از طرفداران تراکتور درباره مربی جدید

اگه در بازه ی زمانی تعطیلات نیمفصل گزینه ی خوبی در سطح هیدینگ در دسترس نیست حداقل میشه از گزینه هایی که قبلا جواب دادن مثل تونی و ساغلام استفاده کرد مطمعنا سرمربیانی چون ساغلام و تونی ارزش این رو دارن که مثل تقوی که بهش فرصت داده شد بهشون یک فرصت دوباره داده بشه این دو نفر هم دانش خوبی دارن هم شناخت خوبی و از همه مهمتر مورد اقبال هواداران تیم هستند.

الان دقیقا یک ماه از پایان نیم فصل اول رقابت های لیگ ایران میگذره و هنوز تیم ما نمیتونه یک سرمربی انتخاب کنه در حالی که میشد یک هفته ای سرمربی مورد نظر رو انتخاب کرد و تیم رو از بلاتکلیفی دراورد این در شرایطیه که هنوز تیم در برخی پست ها نیاز به تقویت داره و معلوم نیست این بلاتکلیفی تا کجا پیش خواهد رفت براحتی میشد در مدت این یکماه که به سرعت باد گذشت یکی از سرمربیان سابق و موفق تیم رو انتخاب کرد و با نظرات او اقدام به جذب بازیکنان مورد نظر در پست های مورد نیاز نمود از جمله پست دفاع ، هافبک و خط حمله.

ما میتوانستیم خیلی بهتر شرایط تیم رو مدیریت کنیم بازی با اسمهای بزرگ مثل گاس هیدینگ و لوییز فنخال نمیتونه ضعف ما رو در پستهای مختلف پوشش بده حتی بفرض محال اگر چنین سرمربیان بزرگی رو بیاریم بدون ابزار اینا هم کاری ازشون ساخته نیست بهتر بود در چنین شرایطی که رقیبان ما در حال آماده سازی و برطرف کردن ضعفهاشون هستند فرصت زمانی رو براحتی از دست نمیدادیم. حالا اگر این اتلاف زمان بخاطر آوردن سرمربیان بزرگی مثل هیدینگ یا فنخال باشد مشکلی نیست ولی اگر عاقبت این اتلاف زمان به اسمهایی همچون توشاک و سرمربیان همرده ی او ختم شود که انگیزه ای برای سرمربیگری در ایران ندارند واقعا یک باخت بزرگ خواهد بود.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *