دیوید فینچر فیلم ماکسیمیلیان را با بازی براد پیت می سازد

[ad id='39844']

[quote]تولید پروژه تحت عنوان «ماکسیمیلیان» از اواخر مارس (فروردین ۱۳۹۸) در تایلند، اسپانیا و ایالات آتلانتا و جورجیا کلید می‌خورد.[/quote]

 

یکی از آخرین خبرهایی که در مورد این قسمت اخیراً منتشر شده بود اکتبر گذشته از طرف تهیه‌کنندگان فاش شد و «دیدی گاردنر» مدعی شده بود که فیلمبرداری از ژوئن سال بعد کلید می‌خورد و «برد پیت» برای بازی در نقش «جری لین» و «دیوید فینچر» برای کارگردانی فیلم باز می‌گردند.

«جرمی کلاینر» نیز در خصوص فیلمنامه توضیحاتی ارائه کرده بود: «دنیس کلی که نویسنده‌ی فوق‌العاده‌ای است و «ماتیلدا» و «یوتوپیا» را در کارنامه دارد با ما همکاری خواهد کرد. فیلمنامه هنوز درحال نگارش است اما تا کنون کار شگفت‌انگیزی انجام داده.»

پیش از ورود فینچر، «جی.ای. بایونا» کارگردان «دنیای ژوراسیک: قلمرو سرنگون» قرار بود فیلم را کارگردانی کند اما در نهایت از پروژه جدا شد. بایونا در مصاحبه با «دن آو گیک» گفته بود: «بسیار هیجان‌زده بودیم. صحنه‌های بی‌نظیری طراحی کرده بودیم، و از مسیری که فیلم در پیش گرفته بود رضایت داشتیم، اما به دلایلی برای موفق نشدیم همه چیز را به هم متصل کنیم. در مقاطعی تا مرز شروع فیلمبرداری هم پیش رفتیم، اما من آماده نبودم. به آن‌ها گفتم، «ببینید، من آن فرد مورد نظر شما نیستم. شاید بهتر باشد با کارگردان دیگری برای پیشبرد اهدافتان در فیلم همکاری کنید تا به اثر لطمه وارد نشود.» بنابراین تصمیم گرفتم از پروژه کناره‌گیری کنم.» اگرچه ژانر زامبی در سال‌های اخیر به زیر-ژانری محبوب تبدیل شده، اما این چندگانه با موانع متعدد در تولید روبرو گشته است.

تولید این فیلم با بودجه‌ی ۱۲۵ میلیون دلاری براساس رمانی به قلم «مکس بروکس» در سال ۲۰۱۱ کلید خورد. فیلمبرداری صحنه‌ی پایانی قسمت اول به تسلیحات گرم زیادی نیازمند بود، و به علت ناهماهنگی‌های با مقامات بوداپست تولید فیلم تا سال بعد تأخیر خورد.

 

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *