دیوید فینچر قسمت دوم The Social Network را می سازد

[ad id='39844']

[quote]نزدیک به یک دهه از انتشار فیلم «شبکه‌ی اجتماعی» (The Social Network) با نویسندگی «آرون سورکین» و کارگردانی «دیوید فینچر» می‌گذرد، عطش استودیوی سونی هیچگاه برای تولید دنباله‌ی آن فروکش نکرد.[/quote]

 

سورکین اخیراً در مصاحبه‌ای با «اسوشیتد پرس» فاش می‌کند که «اسکات رودین» تهیه‌کننده‌ی فیلم دائماً او را به نگارش دنباله‌ی فیلم «شبکه‌ی اجتماعی» ترغیب می‌کند.

سورکین می‌گوید: «چندین ایمیل از طرف او دریافت کرده‌ام و مقاله‌ای پیوست شده به آن با این عنوان که «آیا زمان تولید قسمت دوم فرانرسیده؟» این نویسنده‌ی ۵۷ ساله همچنین به رسوایی‌ هک، و فروش اطلاعات خصوصی کاربران به شرکت «کمبریج آنالیتیکا» توسط فیسبوک در سال‌های پس از انتشار فیلم اشاره می‌کند و می‌گوید این مسائل مختلف می‌تواند دستمایه‌ اثری دراماتیک و سرگرم‌کننده قرار بگیرد.

سورکین می‌گوید: «پیش از هر چیز باید بگویم که در حال حاضر بسیار بیشتر از سال ۲۰۰۵ در مورد فیسبوک اطلاعات دارم، و می‌دانم که باید دنباله‌ای در کار باشد. اتفاقات بسیار جالب توجه، و حوادث دراماتیک بسیاری پس از پایان فیلم ما و بسته شدن پرونده‌ی «برادران وینکلواس» و «ادواردو ساورین» روی داده است.»

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *