فیلم Coming to America 2 با بازی ادی مورفی ساخته می شود

[ad id='39844']

[quote] کمپانی پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures)، کریگ برو را برای کارگردانی دنبالهٔ فیلم Coming to America (سفر به آمریکا) استخدام کرده است. ادی مورفی همچون فیلم ابتدایی، در قسمت دوم نیز حضور خواهد داشت و احتمالاً نقش اصلی را هم ایفا می‌کند[/quote]

 

کریگ برو با کارگردانی فیلم‌هایی چون The Poor & Hungry ، Black Snake Moan و Hustle & Flow ، در سینمای هالیوود شناخته شد و فیلم ابتدایی وی یکی از فیلم‌های خوب سینمای مستقل آمریکا بود که در سال ۲۰۰۰ اکران شد و با نگاه مثبت منتقدان همراه شد. یکی از دلایلی که مسئولان کمپانی پارامونت پیکچرز، کریگ برو را برای کارگردانی قسمت دوم Coming to America انتخاب کرده‌اند، سابقهٔ همکاری این کارگردان با ادی مورفی و رابطهٔ خوب این دو نفر با یکدیگر است. این دو در فیلم Dolemite Is My Name  سرویس استریم نتفلیکس که فیلمی بیوگرافی و کمدی است، با هم کار کرده‌اند و این فیلم در سال ۲۰۱۹ روی آنتن نتفلیکس خواهد رفت. گویا ادی مورفی پس از ساخت فیلم Dolemite Is My Name، بسیار مشتاق به همکاری دوباره با کریگ برو بوده است و حال دوباره فرصت همکاری با این کارگردان را در دنبالهٔ فیلم Coming to America به دست خواهد آورد.

نگارش فیلمنامه دنباله فیلم Coming to America به کنیا بریس سپرده شده است. فیلمنامهٔ ابتدایی توسط بری بلاستین و دیوید شفیلد به رشتهٔ تحریر درآمده بود و کنیا بریس نسخهٔ نهایی را خواهد نوشت. ادی مورفی در کنار کوین میشر، تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده خواهند داشت و کنیا بریس علاوه بر نگارش فیلمنامه، مدیر تولید این فیلم نیز خواهد بود.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *