معرفی فصل پنجم The Affair شبکه‌ی شوتایم

[ad id='39844']

The Affair هیچ‌ وقت کسل‌کننده نبود و بعد از فصل چهارمش که با پیچش‌های داستانی فراوانی –از جمله مرگ یکی از شخصیت‌های اصلی بود- همراه بود، این سوال را به دنبال داشت که چطور خالق آن سارا تریم Sarah Treem می‌خواهد سریال را ادامه دهد. لااقل یکی از مهره‌های اصلی از داستان رفته است و شوتایم Showtime ‌ هم نشان داده است که فصل پنجم به طور مشخص در مورد آینده خواهد بود.

نشریه ورایتی به نقسریالل از گری لوین مدیر شبکه شوتایم نوشته، سارا تریم خالق و سازنده این سریال پربیننده از همان ابتدا داستانش را در قالب پنج فصل پیش‌بینی کرده بود. خط داستانی سریال تاثیرات عاطفی و روانی رابطه‌ای پنهانی را به تصویر می‌کشد که به از هم پاشیدن دو زندگی مشترک می‌انجامد و جنایتی را رقم می‌زند که باعث بازگشت آدم‌های داستان به یکدیگر می‌شود.

فصل چهارم «رابطه پنهانی» چهار شخصیتی اصلی داستان شامل نوآه (دومینیک وست)، هلن (مارا تیرنی)، الیسن (روث ویلسن) و کول (جاشوآ جکسن) را در مدارهای خودشان نشان می‌دهد که مدام در حال دورتر شدن از یکدیگرند. هر کدام از شخصیت‌ها درگیر رابطه‌ای جدید شده‌اند و ناچارند تصمیم بگیرند آمادگی و قصد دارند که گذشته‌شان را پشت سر بگذارند یا نه.

محصول شبکه شوتایم از همان ابتدا با اقبال گسترده روبرو شد و از وقتی روی آنتن رفته سه جایزه گلدن گلوب را برای سازندگانش به ارمغان آورده است، از جمله جایزه بهترین سریال درام ۲۰۱۵ و جایزه بهترین بازیگر زن سریال درام برای روث ویلسن. تیرنی هم در سال ۲۰۱۶ در رشته بهترین بازیگر نقش مکمل زن موفق به کسب نامزدی جایزه امی شد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *