تریلر جدید بازی The Grand Tour Game

[ad id='39844']

یک ویدیوی جدید از بازی The Grand Tour Game منتشر کرده است که در آن سه مجری محبوب این مجموعه درباره این بازی با یکدیگر صحبت می‌کنند.

 

 

در این ویدیو ریچارد هموند را مشاهده می‌کنیم که هر چند ثانیه یک‌بار به دوربین نگاه می‌کند و با آهنگ پس‌زمینه حماسی به تبلیغ این بازی‌ می‌پردازد و در این بین جیمز می و جرمی کلارکسون با قطع کردن صحبت‌های او به گفتگو درباره گجت‌های بازی می‌پردازند.

کلارکسون در صحبت‌های خود اشاره می‌کند که معتقد است بازی به گجت‌های بیشتری نیاز دارد. این گجت‌ها می‌توانند به خودروی شما افزوده شوند و با استفاده از آن‌ها دیگر رانندگان را از مسیر خارج کنید. با این حال در این ویدیو هیچ صحنه‌ای از گیم‌پلی بازی که در آن از این گجت‌ها استفاده شود، نشان داده نمی‌شود و فعلا باید به صحبت‌های این سه مجری بسنده کنیم تا در زمان انتشار بازی، استفاده از آن‌ها نشان داده شود. می‌توان مطمئن بود که این امکانات تنها به حالت چند نفره آفلاین بازی محدود می‌شوند و در بخش تک‌نفره شاهد این گجت‌ها نخواهیم بود.

بر اساس صحبت‌های این سه مجری می‌توان انتظار داشت که در بازی گجت‌های منحصربه‌فردی همانند بمب دودزا، از بین بردن دید بازیکنانی که عقب هستند، ریختن فنجان‌های چایی و خرد شدن آن‌ها در مسیر مسابقه و حتی ریختن بستنی در جاده و لیز کردن سطح آن وجود دارد. در این بین حتی اشاره کوتاهی به آتش‌بازی هم می‌شود، اما وقتی جیمز می می‌خواهد ادامه دهد جرمی کلارکسون حرف او را قطع می‌کند و به او می‌گوید که قرار نیست در این بازی از خودرو پنیر به بیرون پرت کنیم! بنابراین اگه به دنبال بازی‌ای می‌گردید که از خودروی خود پنیر بیرون پرت کنید بهتر است به دنبال بازی دیگری بگردید!

 

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *