زمان انتشار بازی Devotion

[ad id='39844']

[quote]استودیو رد کندل گیمز اعلام کرد که بازی Devotion در تاریخ ۱۹ فوریه (۳۰ بهمن ماه) از طریق پلتفرم استیم برای پی سی منتشر می‌شود.[/quote]

 

Detention یکی از بازی‌های ترسناک چند سال گذشته است که توانست با فضای تاریک خود طرفداران این سبک را سرگرم کند. نسخه بعدی این بازی یعنی Devotion در استودیو رد کندل گیمز (Red Candle Games) در حال توسعه است. حال این استودیو تایوانی به تازگی از تاریخ انتشار پروژه خود رونمایی کرده است.

 سازندگان ضمن اعلام تاریخ انتشار این اثر، تریلری نیز به اشتراک گذاشته‌اند که حال و هوای ترسناک آن را به معرض نمایش قرار می‌دهد.

Devotion یک بازی اول شخص است که در سبک ترسناک و اتمسفریک ساخته شده است. داستان بازی در مورد خانواده‌ای است که در زیر سایه خرافات و عقاید عجیب زندگی می‌کنند. در حالی که اتفاقات این بازی در سال ۱۹۸۰ رخ می دهد، بازیکنان در جریان بازی در ساختمانی در کشور تایوان بازی را آغاز می‌کنند. به تازگی محل زندگی این افراد در دل زمان گم شده و آنها را به یک دنیای تاریک جهنمی فرو برده است. در واقع این بازی قصد دارد که احساسات عمیق افراد یک خانواده را در معرض نمایش قرار دهد.

بازی پیشین این استودیو یعنی Detention که در واقع نسخه قبلی Devotion به شمار می‌رود در سبک وحشت بقا یا به اصطلاح Survival Horror ساخته شده است که با المان‌هایی از وقایع تاریخی همراه بود. حال سازندگان با نسخه جدید قصد دارند تا حدودی سبک این بازی را تغییر دهند. بسیاری از طرفداران بر این عقیده هستند که اگر سازندگان بتوانند این ایده را به درستی پیاده‌سازی کنند، بعید نیست که شاهد بهترین بازی ترسناک سال باشیم.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *