مسعود فراستی منتقد ثابت فصل پنجم برنامه هفت شد

[ad id='39844']

 

شب گذشته ۲۳ دی ماه، محمدتقی فهیم منتقد سینما در حاشیه یک نشست سینمایی خبر قطعی شدن حضور مسعود فراستی بعنوان منتقد ثابت در برنامه «هفت» را مطرح کرد و این درحالیست که محمدحسین لطیفی مجری جدید برنامه «هفت» پیش از این در گفتگویی با خبرنگار مهر درباره بهره‌گیری از منتقد ثابت در «هفت» گفته بود: یکی از نقدهای من به این برنامه همین بود که نباید «هفت» منتقد ثابت داشته باشد وگرنه ما یک تریبون بزرگ را به یک نفر داده ایم. منتقد باید چرخشی باشد و مردم باید با انواع و اقسام نقدها مواجه شوند.

البته لطیفی در همین گفتگو به حضور و سواد فراستی نیز اشاره کرد و اظهار کرد: ممکن است فراستی هم در «هفت» حضور داشته باشد و ممکن است موضوع‌گیری‌های تندی داشته باشد اما نمی‌توانیم در سواد او شک کنیم.

حضور فراستی در هفت که گفته می‌شود به دلیل علاقه مجتبی امینی تهیه‌کننده برنامه است در حالی مطرح شده که وی برنامه‌های سینمایی و غیرسینمایی دیگری نیز در شبکه‌های سیما دارد. از جمله اینکه در شبکه چهار هر چهارشنبه در شب سینمایی برنامه «شب‌های هنر» حضور دارد و در ایام جشنواره فجر نیز احتمالا این برنامه به‌صورت شبانه روی آنتن برود. وی همچنین هر دوشنبه در برنامه «کتاب باز» در شبکه نسیم با سروش صحت درباره کتاب گپ می‌زند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *