برترین روش های درمان سرد مزاجی جنسی

[ad id='39844']

[quote]سرد مزاجی جنسی در هر دو جنس دیده می شود و لی در زنان کمی شایع‌تر از مردان است که می‌تواند به علت سیستم آلت تناسلی زنان باشد.[/quote]

 

عوامل اولیه

این عوامل بدون داشتن مشکل فیزیکی و جسمی در فرد وجود دارد و کاملا به روحیه و روان فرد مربوط می‌شود. از جمله بیماری افسردگی که این بیماری خود به دلایلی به وجود می‌آید. افسردگی انواع مختلفی دارد مثلاً افرادی که افسردگی مژور یا مطلق دارند -همیشه در افسردگی به سر می‌برند- همیشه از نظر جنسی سرد مزاج هستند.

عوامل ثانویه

عوامل ثانویه که به عواملی اطلاق می‌شود که در اثر تغیرات فیزیکی و جسمی در فرد، به طور غیرمستقیم باعث تاثیر در روح و روان شخص می‌شود. تغیرات فیزیکی و جسمی در هر دو جنس می‌تواند باعث سردمزاجی خود فرد یا طرف مقابل شود. به طور مثال وجود هر نوع ضایعه در آلت تناسلی فرد می‌تواند طرف مقابل را از نزدیکی بیزار و سرد نماید.

آلت تناسلی یکی از قسمت‌های بدن است که دارای بیشترین تعداد سلولهای عصبی است و گاهی در افراد خاص این عصب‌دهی بیشتر از حد معمول می‌باشد. در این وضعیت (بخصوص در خانم‌ها) در اثر نزدیکی درد شدیدی بوجود می‌آید که از رغبت شخص به رابطه جنسی می‌کاهد.

عوارض ناشی از سرد مزاجی چیست؟

فردی که پس از نزدیکی به ارضای کامل جنسی نمی‌رسد تحریک‌پذیر و حساس می‌گردد، تمایل به کار و فعالیت و خواب در آن پیدا نمی‌شود و اگر این مشکل ادامه پیدا کند کم‌کم افسرده شده و دچار تنش‌های افسردگی و عصبی می‌شود. از عصبانیت‌های خود شکایت می‌کند و از این که چرا بیهوده عصبانی شده است احساس پشیمانی و دلتنگی می‌نماید. از آن پس به تدریج روابط جنسی و حتی زناشویی در نظرش خسته‌کننده و بیهوده جلوه می‌کند.

سرد مزاجی جنسی چگونه درمان می‌شود؟

راه حل اصلی مشکل سردمزاجی و درمان آن مشاوره و استمداد از شناخت درمانی می‌باشد. بهترین عامل برای تازه نگه‌داشتن طراوت جنسی و از بین‌بردن سرد مزاجی این است که زمان را به عشق واگذار کنیم. در صورتی که بگذارید علاقه و عشق باعث کشش گردد، روح و روان شما به سرعت آماده می‌گردد. رابطه جنسی نهایت میزان ابراز علاقه طرفین به یکدیگر است

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *