تایید نظریه بازگشت لوکی در فیلم Avengers: Endgame

[ad id='39844']

[quote]کمتر از چهار ماه به اکران فیلم «اونجرز: آخر بازی» Avengers: Endgame، فیلمی که قرار است تمام سوالات بی‌جواب ما را پاسخ دهد، مانده است. «آخر بازی» نظم را به دنیا برمی‌گرداند و بسیاری از شخصیت‌هایی که در پایان فیلم قبلی، «جنگ ابدیت» Infinity War، به دست تانوس Thanos کشته شدند را دوباره زنده خواهد کرد.[/quote]

 

این فیلم پایان کاملا خوشی نخواهد داشت، با این‌‌حال باز هم ساخته برادران روسو Russo است و احتمالا بسیاری از شخصیت‌هایی که کشته‌ شده‌اند دوباره به زندگی برمی‌گردند، حتی شخصیت‌هایی که در اوایل «جنگ ابدیت» از بین رفتند. حالا وقت آن است که اطلاعات جدیدی در مورد یکی از قهرمان‌های کشته شده در «جنگ ابدیت» را با شما در‌میان بگذاریم.

تام هیدلستون Tom Hiddleston که نقش برادر تور در داستان‌های دنیای سینمایی مارول و همچنین نقش لوکی در مجموعه تلویزیونی «لوکی» ساخته کمپانی دیزنی را بازی می‌کند، در «اونجرز: آخر بازی» نیز حضور خواهد داشت. با این‌که هنوز مشخص نیست که لوکی واقعا در «جنگ ابدیت» کشته شده است یا نه، تصاویری از لوکی و شخصیت‌های دیگر «اونجرز» در نیویورک منتشر شده است که نشان از سفر در زمان برخی شخصیت‌ها دارد.
حتی اگر لوکی در فیلم قبلی کشته شده باشد، هیدلستون نقش لوکی در جنگ نیویورک، صحنه‌ای از اولین فیلم «اونجرز»، را بازی خواهد کرد و درگیری‌های لوکی و باقی قهرمان‌ها را در جریانات بعد از آن خواهیم دید. این نکته بسیار جالب است، چرا که نشان می‌دهد لوکی آن شخصیت شروری که یک‌باره به قهرمانی تبدیل می‌شود نیست و ممکن است از همان اول یک قهرمان بوده است. مارول با اضافه کردن یک پاراگراف به توضیحات مربوط به شخصیت لوکی در سایت رسمی خود، تا حدی این نظریه را تایید کرده استسال‌هاست که طرفداران داستان‌های اونجرز به این تئوری باور دارند که خود لوکی واقعی نبود که در اولین فیلم «اونجرز» سعی داشت دنیا را فتح کند و در آن زمان تحت طلسم مایند استون Mind Stone قرار داشت که ذهن آدم‌ها را کنترل می‌کرد.

با این‌حال در هیچ قسمتی از «اونجرز» و یا داستان‌های دیگری که شخصیت لوکی در آن حضور داشته، این حقیقت که لوکی تحت تاثیر مایند استون بوده است، تایید نشده است. اما نکته‌ای که مشخص است این است که لوکی شخصیت شروری نیست، ممکن است گاهی تصمیمات اشتباهی گرفته باشد اما هیچ‌وقت در «اونجرز» هدف شرورانه‌ای نداشت.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *