معرفی فصل سوم The Deuce شبکه HBO

[ad id='39844']

[quote]این سریال  به اتفاقات دهه ی ۷۰ و ۸۰ آمریکا بپردازد، زمانی که فقر و فحشا تمام نیویورک را در برگرفته بود… فصل دوم سریال «دوس» یکشنبه شب‌ها به وقت آمریکا از شبکه HBO پخش می‌شود.[/quote]

 

دیوید سیمون David Simon و جورج پلکانوز George Pellecanos از همان ابتدا قصد داشتند The Deuce را در سه فصل تمام کنند، در نتیجه این فصل پایانی احتمالا همان‌قدر که مهیج خواهد بود طرفدارانش را هم راضی خواهد کرد.
The Deuce فوق‌العاده و با جزئیات زیبایش هر هفته همراه با طرفدرانش در زمان سفر کرده و آن‌ها را به نیویورک New York قدیم می‌برد، زمانی که پر از فساد و جرم‌های مختلف بود. با این که این سریال یک کمدی سیاه، یک سریال ناراحت‌کننده و یا حتی مهیج نیست اما همه‌ی این المان‌ها را هم ترکیب کرده و تجربه‌ی تلویزیونی منحصربه‌فردی را به مخاطبانش ارائه می‌کند

شبکه HBO تنها دو هفته پس از آغاز پخش فصل دوم، اعلام کرد که فصل سوم و پایانی سریال «دوس» (The Deuce) به تولید می‌رسد و در سال ۲۰۱۹ روی ایر می‌رود. این سریال درام با نویسندگی «دیوید سیمون» و «جورج پلکانوس» و بازی «مگی جیلنهال»، «جیمز فرانکو»، قدرت گرفتن صنعت فیلم‌های مستهجن در دهه ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ میلادی نیویورک و میدان تایمز را روایت می‌کند.

سیمون ضمن قدردانی از شبکه HBO برای تمدید کردن قرارداد تولید فصل سوم و پایانی سریال و ارسال تصویری دسته جمعی از عوامل در حساب توئیتر خود نوشت: «وقتی با افرادی کار می‌کنید که به شما این امکان را می‌دهند که همواره همان‌گونه که می‌خواهید برنامه‌ریزی و ایده‌های خود را تغییر و به اجرا درآورید، همه چیز بهتر پیش می‌رود.»

زمان وقوع حوادث هر فصل از سریال اندکی با فصل‌های دیگر متفاوت است. طبق اعلام HBO اولین فصل این درام در سال ۱۹۷۱، دومین فصل آن در سال ۱۹۷۷ و سومین آن در دهه ۱۹۸۰ روی می‌دهد و دنیای خشن و آشفته‌ای را به تصویر می‌کشد تا ظهور بیماری HIV و همه‌گیر شدن کوکائین به حیات خود ادامه می‌داد.

سیمون از سال‌ها قبل با شبکه کابلی HBO‌ همکاری می‌کند. آن‌ها از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۸ سریال تحسین‌شده «شنود» (The Wire) را با همکاری یکدیگر ساختند و سپس سریال‌های «کرنر» (The Corner)، «نسل کشی» (Generation Kill)، «تره‌می» (Treme) و «قهرمانی به من نشان بده» (Show Me a Hero) را.

 

.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *