معرفی فصل ششم Brooklyn Nine-Nine شبکه ان‌بی‌سی

[ad id='39844']

[quote]سریال درباره ی کارآگاه پلیسی است که هیچ چیزی رو جدی نمیگیره تا اینکه بالاخره یه روزی رئیس جدیدی که اومده ازش میخواد که بزرگ شه و به نشان پلیسی که داره احترام بزاره و برای خودش ارزش قائل بشه[/quote]

یک روز بعداز اینکه فاکس Fox کمدی محبوب «بروکلین نه-نه» Brooklyn Nine-Nine را کنسل کرد، ان‌بی‌سی NBC این سریال را نجات داد و تصمیم گرفت فصل ششم آن را پخش کند. این اتفاق سوال‌های زیادی را برای طرفداران به همراه داشته است: آیا سریال فرق خواهد کرد؟ جیک Jake و ایمی Amy چطور هستند؟ آیا روزا Rosa و آلیشیا Alicia باز هم همدیگر را می‌بینند؟ در هر صورت ان‌بی‌سی با این تصمیم، خیال خیلی‌ها را راحت کرده است.

پخش فصل ششم این سریال قرار است در طول اواسط پخش فصل جدید سریال‌های سال ۲۰۱۸-۲۰۱۹ منتشر شود و پیش بینی می‌شود که پخش فصل ششم سریال Brooklyn Nine-Nine از اوایل سال ۲۰۱۹ آغاز شود. 

۵ فصل ابتدایی سریال Brooklyn Nine-Nine در ۲۲ قسمت تولید و منتشر شده بودند، اما شبکه NBC پس از دریافت حقوق پخش سریال تصمیم به کاهش تعداد قسمت‌های فصل ششم آن گرفته است.  اردیبهشت ماه امسال بود که شبکه فاکس پس از ساخت و انتشار ۱۱۰ قسمت و ۵ فصل از آن، تصمیم به لغو ادامه پخش سریال Brooklyn Nine-Nine گرفت، اما مدت کوتاهی بعد شبکه NBC حقوق پخش این سریال را دریافت و آن را احیا کرد و حال این شبکه فرصت جدیدی را به این سریال محبوب و تحسین شده کمدی داده است.

سریال Brooklyn Nine-Nine تاکنون برنده دو جایزه گلدن گلوب و نامزد دریافت ۲ جایزه امی نیز شده و از محبوب‌ترین سریال‌های کمدی چند سال اخیر تلویزیون بوده است. دن گور و مایکل شور وظیفه ساخت سریال Brooklyn Nine-Nine را بر عهده دارند و اندی سمبرگ، تری کروس، ملیسا فومرو، استفانی بیاتریز، جو لو، ترولیو، آندره بروگر و چلسی پرتتی، از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *