معرفی فیلم Uncharted با بازی تام هالند

[ad id='39844']

 

کمپانی سونی پیکچرز در طول سال‌های اخیر همواره به دنبال ساخت یک اقتباس سینمایی براساس مجموعه بازی Uncharted بوده است، اما تاکنون کارگردان‌های زیادی این پروژه را ترک کرده‌اند. علاوه بر لوی که آخرین کارگردان این فهرست است، نام‌های دیگری چون دیوید او. راسل، سث گوردون، و نیل برگر، نیز قرار بود کارگردانی فیلم Uncharted را بر عهده داشته باشند، اما مدت کوتاهی بعد این پروژه را ترک کردند. وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده جو کارناهان، کارگردان و نویسنده فیلم‌هایی چون فیلم The Grey (خاکستری) و فیلم The A-Team (تیم آ)، بوده است. 

اواخر ماه گذشته بود که شاون لوی، کارگردان سه گانه فیلم Night at the Museum (شب در موزه) و چند قسمت از سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا)، که قرار بود وظیفه کارگردانی فیلم Uncharted (آنچارتد) را بر عهده داشته باشد، پروژه ساخت این فیلم را ترک کرد و اعلام شد که او دیگر کارگردانی این فیلم را بر عهده نخواهد داشت. 

کارگردان جدید فیلم Uncharted انتخاب و معرفی شده است. دان تراختنبرگ، کارگردان فیلم Ten Cloverfield Lane (شماره ۱۰ خیابان کلاورفیلد)، پس از توافق با کمپانی سونی پیکچرز، کارگردانی فیلم آنچارتد که اقتباسی از یک بازی ویدیویی بسیار محبوب به همین نام است، را بر عهده گرفته و جانشین لوی در این فیلم خواهد شد.

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *