نقش لباس زیر زنانه در رابطه جنسی

[ad id='39844']

 

انتخاب رنگ‌های تحریک کننده

یکی دیگر از موارد تاثیر گذار و موثر در لباس زیر در تحریک جنسی که فوق العاده روی تحریک پذیری به خصوص در آقایان تاثیرگذار است، رنگ است. به کارگیری رنگ‌های تحریک کننده برای لباس زیر می‌تواند برای آقایان به شدت هیجان انگیز باشد و میل و کشش آن‌ها در برقراری رابطه جنسی را بیشتر کند. در این بین معمولا رنگ‌های تند و آتشین مانند رنگ قرمز، نارنجی و یا زرد پیشنهاد خوبی است. با این حال باید توجه داشته باشید که برای همه افراد این موضوع صادق نیست. توصیه می‌شود با توجه به شناختی که از همسرتان دارید و با توجه به سلیقه وی رنگ مناسب را انتخاب کنید. هم چنین از انتخاب رنگ‌هایی که به هر دلیل با رنگ پوست و یا آرایش شما هم خوانی ندارد بپرهیزید.

توجه به سایز لباس زیر

معمولا برخی افراد چنین تصور می‌کنند که، چون لباس زیر آن‌ها از دید افراد دور است پس توجه به سایز و اندازه آن زیاد مهم نیست و ترجیح می‌دهند لباس زیر‌هایی راحت به هنگام موقع خرید انتخاب کنند. این امر درست است که لباس زیر باید راحتی را برای شما فراهم کند، اما اگر هدف شما از خرید لباس زیر، انتخاب استایلی هیجان انگیز برای سکس است باید به سایز لباس‌تان به دقت توجه کنید. معمولا لباس زیر‌های چسبان و تنگ که برجستگی اندام‌های تناسلی و سینه‌ها را به خوبی نشان می‌دهند، برای آقایان لذت بخش‌تر هستند؛ بنابراین توصیه می‌شود این موضوع را مد نظر قرار دهید.

جنس و بافت لباس زیر

همان طور که پیش از این گفته شد امروزه با بکار گیری نکات زیبایی شناختی در تولید و عرضه لباس‌های زیر شما انتخاب‌های بسیاری از نقطه نظر جنس و شکل لباس زیر خواهید داشت. انواع لباس‌ها با پوشش‌های طوری یا گیپور، مروارید دوزی شده، لباس‌هایی با طرح اسپورت و… همه و همه می‌توانند طراوت زیادی به رابطه شما دهند و تنوع را به زندگی جنسی شما و شریکتان بازگردانند. در این زمینه همه چیز به سلیقه شما و همسرتان بستگی دارد. با این حال توصیه می‌شود هنگام خرید تنوع بیشتری به خرج دهید تا هر بار تازگی بیشتری به شروع رابطه بدهید.

لباس زیر و کمک به رفع معایب

امروزه لباس‌های زیر می‌توانند تا حد زیادی برخی از معایب ساختاری بدن را نیز جبران کنند. برای مثال اگر شما از کوچک بودن و یا افتادگی سینه‌ها رنج می‌برید و دوست دارید در نگاه اول جذاب‌تر جلوه کنید، می‌توانید از لباس‌هایی استفاده کنید که برای این کار طراحی شده‌اند. برای مثال سوتین‌های دارای کاپ برای برطرف کردن کوچکی سینه‌ها انتخاب مناسبی هستند. همچنین برای برطرف کردن افتادگی سینه‌ها می‌توانید از سوتین‌های جک دار با قابلیت تنظیم استفاده کنید و بدین ترتیب به استایل مورد نظر خود نزدیک‌تر شوید.

ابزار‌های همراه

برخی لباس‌های زیر با ابزار‌های تحریک کننده‌ای ارائه می‌شوند که به کارگیری آن‌ها نیز در برخی موارد می‌تواند هیجان انگیز باشد و رابطه را از حالت یکنواختی خارج کند. برای مثال دستبندها، نقاب‌های صورت و… از جمله مواردی هستند که می‌توانند جدید به نظر برسند.

پوشش اصلی

همواره توصیه می‌شود قبل از رفتن به رختخواب لباس اصلی خود را از تن بیرون نیاورید چرا که این مورد می‌تواند از هیجان رابطه بکاهد. پیشنهاد می‌شود اجازه دهید همسرتان برای جدا کردن لباس‌هایتان اقدام کند و در واقع لباس زیر شما به عنوان سوپرایزی برای وی تلقی شود. با انجام چنین کاری شما می‌توانید به خود امکان انتخاب‌های زیادی برای پوشیدن یک لباس خوب و شیک نیز بدهید و بدین ترتیب هیجان مرحله پیش نوازی را نیز افزایش دهید.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *