بررسی سریال ترکی دلدادگی شبکه جم

[ad id='39844']

[quote]سریال دلدادگی سریال عاشقانه و جذاب محصول کشور ترکیه سال ۲۰۱۴ می باشد . این سریال یکی از پر بیننده ترین سریال های ترکی ساخته شده در سال های اخیر محسوب می شود .[/quote]

بازیگران سریال 

سیمرغ پلاس  سینم کوبال ( همسر کنان ایمیرزالی اوغلو) ، سلما ارگچ، Bennu Yıldırımlar، Timuçin Esen، فیرات چلیک و  Ali Ersan Duru و تعدای بازیگر ترکی دیگر که ناشناخته هستند و به زودی معرفی خواهند شد .

خلاصه داستان

قصه ی سریال  با ماجراهای عروسی سعادت آغاز می شود . سعادت در کنار دو خواهرش ثروت و سودا در شهری کوچک زندگی می کند .

ثروت خواهر بزرگ تر سعادت است و حکم مادرش را دارد ، نزدیک مراسم عروسی او علاوه بر مشغله های زندگی اش باید حواسش به خواهر کوچک ترش هم باشد که همین موضوع برایش مشکلاتی ایجاد می کند .

سرانجام روز عروسی سعادت فرا می رسد و اتفاقات غیرمنتظره و عجیبی رخ می دهد که سرنوشت این سه خواهر تغییر می کند ……

سه خواهر بعد از اینکه پدر و مادرشان منزل را ترک می کند، به نام های ثورت، سعادت و سودا همراه پدرشان می مانند و قصه با آمادگی برای مراسم عروسی سعادت که همه چیز بر خلاف تصور جلو می رود شروع می شود. ثروت وظیفه دارد برای خواهرش هم خواهر باشد و هم مادر باشد در حالی که بدون مشکل برگزار شدن این مراسم از جان و دل مایه می گذارد، از طرفی هم مجبور می شود فکری برای زندگی خودش که در حال از هم پاشیده شدن است بکند و برای آخرین بار با شوهرش ییلماز ملافات کند. کوچکترین عضو خانواده سودا هم خیال هر چه زودتر فارغ التحصیل شدن از رشده حقوق و ازدواج با معشوقه پولدارش را در سر دارد. اما در روز عروسی اتفاقاتی سر هر سه آنها می آید که این روز نقطه تغییری برای آنها می شود.

 

[ad id='39844']

1 دیدگاه دربارهٔ «بررسی سریال ترکی دلدادگی شبکه جم»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *