همه چیز درباره ژل بزرگ کننده آلت تناسلی

[ad id='39844']

ژل بزرگ کننده آلت تناسلی به افزایش طول و حجم آلت می‌تواند کمک کند. این ژل‌ها دارای منابع ویتامینی تغذیه‌ای و برخی مواد تحریک کننده گردش خون و گرمابخش هستند که با استعمال و پس از جذب توسط پوست، باعث تغذیه بهتر بافت‌ها و سلول‌های آلت تناسلی می‌شوند. از طرف دیگر با تحریک گردش خون در ناحیه و افزایش دما به خون رسانی بیشتر به آلت می‌انجامند که این امر به نوبه خود منجر به تغذیه و رشد و تکثیر هر چه بهتر و بیشتر بافت‌های ناحیه آلت تناسلی آقایان می‌شود و نهایتا می‌تواند به افزایش سایز آلت تناسلی کمک کند. همچنین افزایش میزان خون رسانی به رگ‌های خونی موجود در مجرا‌های تناسلی باعث می‌شود خون بیشتری در ناحیه تناسلی حفظ شده و فرد حین برقراری رابطه جنسی نعوذ بهتری را نیز تجربه کند.

ژل بزرگ کننده آلت تناسلی را باید در یک دوره به مدت ۸ الی ۱۶ هفته و به صورت ۲ بار در یک روز مورد استفاده قرار دهید تا نتایج دلخواه را مشاهده کنید. توصیه می‌شود جهت مشاهده حداقل ۸۰ درصد نتیجه دوره را با چهار تکرار کامل کنید.
برای استعمال ژل مقداری از آن را بر روی آلت تناسلی قرار دهید و با دست روی آلت مالش دهید. برای اثر بخشی بهتر انگشتان دست را در اطراف آلت تناسلی حلقه کرده و به مدت ۳ الی ۵ دقیقه از سمت انتها به سمت بالا به صورت کششی ماساژ دهید. توجه کنید که جهت جلوگیری از زخم شدن و یا آسیب آلت باید این کار را به آرامی انجام دهید و نهایتا پس از ۵ دقیقه آلت را شست و شو دهید.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *