کاهش بینندگان فصل سوم سریال True Detective

[ad id='39844']

[quote]آماری از بینندگان و کسانی که دو قسمت اول فصل سوم این سریال را تماشا کرده‌اند، منتشر شده که بسیار پایین‌تر از انتظار بوده است[/quote]

 

 به نقل از وب‌سایت TheWrap، در مجموع ۱.۴ میلیون بیننده قسمت اول فصل سوم سریال True Detective و ۱.۲ میلیون بیننده قسمت دوم فصل سوم این سریال را تماشا کرده‌اند. در مقایسه با دو فصل اول، حدود ۳.۲ میلیون بیننده قسمت اول فصل دوم و حدود ۲.۳ میلیون بیننده قسمت اول فصل اول سریال True Detective را تماشا کرده بودند تا فصل سوم با کاهش چشمگیر بیننده در مقایسه با دو فصل اول مواجه شود.

این خبر در مجموع نمی‌تواند برای فصل سوم سریال True Detective خیلی بد باشد چرا که با احتساب کسانی دو قسمت اول را از طریق تکرار و سرویس استریم HBO تماشا کرده‌اند، حدود ۲.۳ میلیون بیننده قسمت اول و ۱.۶ میلیون بیننده قسمت دوم فصل سوم سریال True Detective را در مجموع تا به امروز تماشا کرده‌اند. همچنین در مقایسه با سریال‌های مشابه دیگر آمار بینندگان این سریال نیز بهتر است که از جمله آن می‌توان به سریال Sharp Objects (چیزهای تیز) با ۱.۳ میلیون بیننده و فصل اول سریال Big Little Lies (دروغ‌ های کوچک بزرگ) با ۱.۱ میلیون بیننده اشاره کرد. مانند دو فصل اول، نیک پیزولاتو وظیفه ساخت و نوشتن فیلمنامه آن را بر عهده داشته است. 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *