بیوگرافی و سوابق مدس میکلسن

[ad id='39844']

[quote]مدس میکلسن نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۷۵ در ۳۱ سالگی در فیلم Pusher به کارگردانی نیکولاس ویندینگ رفن بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم دکتر استرینج، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای مدس میکلسن محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Kim Bodnia، Zlatko Buric، Laura Drasbæk و Slavko Labovic را تجربه کرد.[/quote]

مدس میکلسن در سال ۱۳۹۵ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ فیلم مهم سینما خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم مدس میکلسن در این سال، بازیگری در فیلم روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان به کارگردانی Gareth Edwards و فیلم دکتر استرینج به کارگردانی اسکات دریکسون محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی مدس میکلسن بازی در فیلم دکتر استرینج بوده است. مدس میکلسن سال ۱۳۹۵ در ۵۱ سالگی در فیلم دکتر استرینج نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با اسکات دریکسون همکاری داشته است. مدس میکلسن توانست با بازی در فیلم دکتر استرینج تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر ریچل مک آدامز، بندیکت کامبربچ، بندیکت ونگ و تیلدا سوئینتن بر تجارب او افزود.

مدس میکلسن علاوه‌بر فیلم دکتر استرینج، سال ۱۳۹۲ در ۴۸ سالگی در سریال هانیبال نیز بازی کرده است. مدس میکلسن این‌بار با یعنی کارگردان سریال هانیبال و هنرمندانی چون Hugh Dancy، Caroline Dhavernas، لارنس فیشبرن و Scott Thompson همکاری داشت.

در این سال‌ها مدس میکلسن با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران نیکولای لی کاس با ۵ مرتبه، Ole Thestrup با ۳ مرتبه، تیل شوایگر با ۳ مرتبه، Nicolas Bro با ۳ مرتبه و Zlatko Buric با ۳ مرتبه بیشترین همکاری را با مدس میکلسن داشته‌اند.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی مدس میکلسن آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. مدس میکلسن را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که ۹۶% آثار وی سینمایی و ۴% آثارش تلویزیونی است. در واقع مدس میکلسن از مجموع ۳۱ اثری که در کارنامه دارد،

در مجموع در کارنامه ۵۳ ساله و بیوگرافی مدس میکلسن آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی مدس میکلسن و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار مدس میکلسن در منظوم سر بزنید. همه ۳۱ اثر مهم مدس میکلسن در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار مدس میکلسن در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر مدس میکلسن در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی مدس میکلسن درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی مدس میکلسن بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم دکتر استرینج محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی مدس میکلسن کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم آرتور شاه محسوب می‌شود.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *