تریلر رسمی بازی The Division 2 یوبیسافت

[ad id='39844']

[quote]بازی The Division 2 را می‌توان یکی از بازی‌های مورد انتظار دانست که در اسفند ماه در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. یکی از مواردی که کاربران دغدغه‌ی‌ آن را دارند، محتوای کافی در روز عرضه و یک روایت داستانی قابل قبول است. [/quote]

 

در جریان بخش داستانی، شاهد ماموران دیویژن هستیم که پس از حل مشکلات نیویورک، این بار وارد واشنگتن دی‌سی شده‌اند تا جلوی دشمنان را بگیرند. در این نسخه دشمنان شما فرقه‌ای از سربازان هستند که می‌خواهند دموکراسی را از بین ببرند. به‌عبارتی داستان بازی هفت ماه پس از وقایع نسخه‌ی پیشین روایت می‌شود و حال واشنگتن دی‌سی در خطری جدی به‌سر می‌برد. اگر این شهر سقوط کند، امید همه‌ی مردم از بین خواهد رفت. حال سربازان دیویژن که تجربه‌ی حضور در نبردهای سخت را دارند، یک بار دیگر به‌عنوان آخرین امید مردم ظاهر می‌شوند تا جلوی مشکلات را بگیرند و آن‌ها را حل کنند.

یکی از ویژگی‌هایی که در بازی The Division 2 تغییر کرده است، سیستم پیشرفت بازیکنان است. در جریان بازی دیویژن ۲، بازیکنان به نیروی‌های تخصصی مختلفی از جمله Demolitionist ،Sharpshooter و Survivalist دسترسی خواهند داشت. هر کدام از این نیروهای تخصصی سیستم پیشرفت و ویژگی‌ و مهارت‌های مخصوص به خودشان را دارند؛ از این رو بازیکنان می‌توانند با توجه به سبک و شیوه‌ی بازی کردن‌شان، نیروی متخصص خود را انتخاب کنند. از طرفی یوبی سافت سعی کرده است جهانی پویا را خلق کند. جهان بازی شامل گروه‌ها و فرقه‌های مختلفی می‌شود که هر کدام برای زنده‌ماندن و کسب قدرت نیاز به دارو، غذا و موارد مشابه دارند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *