معرفی سریال Treadstone فرانچیز مجموعه جیسون بورن

[ad id='39844']

[quote]سریال Treadstone داستان سرگذشت تیم عملیاتی CIA ملقب به Treadstone را نشان می‌دهد، عملیاتی پنهانی که از پروتکل تغییر رفتار برای تبدیل مامورین به قاتلین ابرانسان غیرقابل توقف استفاده می‌کند. ، یکی از ماموران این تیم بود. این سریال جاسوسان مخفی در سراسر دنیا را نشان می‌دهد که بطور مرموزی برای ادامه‌ی ماموریت مرگبارشان فعال می‌شوند.[/quote]

 

تیم کرینگ، خالق سریال Heroes «قهرمانان»، نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی سریال است. رامین بحرانی کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی قسمت پایلوت این سریال است. بن اسمیت  جفری وینر  جاستین لوی  و بردلی توماس  تهیه‌کنندگی اجرایی سریال را برعهده دارند.

سری فیلم‌های Bourne اولین بار سال ۲۰۰۲ راهی سینماها شد، آن هم The Bourne Identity «هویت بورن» ساخته‌ی داگ لیمان  با بازی مت دیمون  در نقش جیسون بورن، مردی که فراموشی داشت و باید خاطراتش را کنار هم می‌گذاشت و از مهارت‌های استثنایی خودش برای خنثی کردن توطئه‌ CIA استفاده می‌کرد. این فیلم به موفقیت بزرگی دست یافت که سه دنباله برای آن ساخته شد و جدیدترین آن‌ها Jason Bourne «جیسون بورن» سال ۲۰۱۶ بود که به اندازه سری‌های قبلی مورد استقبال واقع نشد و تنها ۴۱۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشت. اسپین‌آف این فیلم تحت عنوان The Bourne Legacy «میراث بورن» با بازی جرمی رنر و کارگردانی تونی گیلروی  نمرات متوسطی دریافت کرد و فروش متوسطی هم در سال ۲۰۱۲ داشت.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *