معرفی فصل دوم سریال کمدی Fleabag شبکه آمازون

[ad id='39844']

 سریالی کمدی بر اساس نمایشی که برنده ی جایزه های مختلفی هم شده است به همین نام. داستان در مورد زن جوانی که صاحب کافه ای در لندن است و می خواهد با زندگی در لندن کنار بیاید در حالی که با اتفاق غم انگیزی که اخیرا برایش رخ داده، دست و پنجه نرم می کند. این سریال که دیوار چهارم را شکسته دارای صحبت های مستقیم شخصیت اول، فلیبگ با دوربین و صحبت مستقیمش با بیننده است…

فیلم‌برداری فصل دوم این سریال به‌تازگی در انگلستان شروع شده است و احتمالا داستان فلی‌بگ Fleabag (فیبی والر بریدج Waller-Bridge) –زنی باهوش اما عصبانی که در لندن London زندگی می‌کند- را دنبال می‌کند. او به تازگی در مواجهه با تراژدی وحشتناکی، احساسات پیچیده‌ای از خودش بروز داده است. با این حال جزئیات این فصل آن‌قدرها مهم نیست. این سریال خنده‌دار اما در عین‌حال ناراحت‌کننده قطعا شوک‌ها و خنده‌های زیادی را به همراه خواهد داشت.

برت گلمن (Brett Gelman)، اولیویا کولمن (Olivia Colman)، بیل پیترسون (Bill Paterson)، هیو دنیس (Huge Dennis)، هیو اسکینر (Hugh Skinner)، جیمی دمتریو (Jamie Demetriou)، جنی رینسفورد (Jenny Reinsford)، و سیان کلیفورد (Sian Clifford) بازیگران فصل اول سریال بودند. کمپانی A Two Brothers Pictures به همراه DryWrite تهیه کنندگان این سریال هستند. هری بردبیر (Harry Bradbeer) کارگردانی این مجموعه را بر عهده دارد. هری ویلیامز (Harry Williams) و جک ویلیامز (Jack Williams) صاحبان Two Brothers Pictures، لیدیا همپسون (Lydia Hampson)، و والر بریج با همکاری کمپانی بین المللی All3media، نیز تهیه کنندگان اجرایی سریال هستند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *