معرفی کامل بی ام و سری ۷ مدل ۲۰۲۰

[ad id='39844']

[quote]بی ام و سری ۷ مدل ۲۰۲۰ به صورت رسمی معرفی شد. این خودرو در ظاهر خود تغییرات زیادی را تجربه کرده و همچنین دارای موتور جدیدی است. پره های جلوپنجره این خودرو به صورت استاندارد در شرایط مختلف تغییر زاویه می دهد.[/quote]

 

در کابین این خودرو از کیلومترشمار جدید بی ام و استفاده شده که در گذشته شاهد حضور آن در خودروهای سری ۸ و X5 بودیم. بی ام و سری ۷ مدل ۲۰۲۰ دارای یک تریم جدید چرم است.

در حالی که بالاترین نمونه این خودرو دارای یک موتور ۱۲ سیلندر با امکان تولید ۶۰۰ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتون متر گشتاور است، بی ام و برای آن یک موتور ۸ سیلندر بازطراحی شده نیز در نظر گرفته است.

این موتور ۸ سیلندر حجمی برابر با ۴٫۴ لیتر داشته و قدرتی برابر با ۵۲۳ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۷۵۰ نیوتون متر را در اختیار راننده قرار می دهد. قدرت و گشتاور این موتور در مقایسه با گذشته به ترتیب افزایشی ۸۰ اسب بخاری و ۱۰۰ نیوتون متری داشته است.

این خودرو در نمونه پلاگین هیبریدی خود دارای یک موتور ۶ سیلندر بنزینی با قدرت ۲۸۰ اسب بخار و یک موتور برقی با قدرت ۱۱۳ اسب بخار است. مجموع قدرتی تولیدی این نمونه برابر با ۳۸۹ اسب بخار بوده و سرعت آن در مدت زمان ۴٫۹ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسد.

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *