زمان اکران قسمت دوم فیلم ترسناک روز مرگت مبارک (Happy Death Day 2U)

[ad id='39844']

[quote]یونیورسال پیکچرز اعلام کرد تاریخ اکران فیلم Happy Death Day 2U «روز مرگت مبارک ۲» را تغییر داده است. این فیلم محصول کمپانی بلوم‌هاوس ابتدا قرار بود ۱۴ فوریه ۲۰۱۹ اکران شود، اما برای جلوگیری از همزمان شدن اکران فیلم با تیراندازی‌های مرگبار پارک‌لند این فیلم یک روز زودتر اکران خواهد شد.[/quote]

 

یونیورسال در بیانیه‌ای اعلام کرده است:

وقتی متوجه شدیم سالگرد تیراندازی مرگبار پارک‌لند فلوریدا با تاریخ اکران فیلم Happy Death Day 2U در یک روز قرار دارد، تصمیم گرفتیم برای احترام به قربانیان آن حادثه تاریخ اکران فیلم را تغییر دهیم. یونیورسال پس از گفتگو با شرکای خودش، تاریخ اکران این فیلم در آمریکای شمالی را به ۱۳ فوریه منتقل کرده است. همچنین تصمیم گرفتیم این فیلم را در پارک‌لند و مناطق مجاور آن نمایش ندهیم. همچنین بازاریابی دیجیتالی برای نسخه‌ی خانگی این فیلم هم در آن مناطق انجام نخواهد شد. این استودیو به اهمیت این قضیه پی برده که روز ۱۴ فوریه باید به عنوان یادبود قربانیان آن حادثه به خاطر سپرده شود و اهالی پارک‌لند در آن به آرامش برسند.

جسیکا راث دوباره نقش اصلی Happy Death Day 2U را بازی می‌کند که دنباله‌ای برای فیلم موفق Happy Death Day «روز مرگت مبارک» محصول کمپانی بلوم هاوس (Blumhouse)  محسوب می‌شود که در سال ۲۰۱۷ با داستانی پیچیده و کمدی به موفقیت فراوانی رسید. در این فیلم، تری (با بازی راث) قهرمان داستان متوجه می‌شود مرگ‌های مکررش در قسمت قبل، ساده‌تر از خطراتی بودند که این بار با آن‌ها روبرو شده است.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *