سایمون کینبرگ برای کمپانی اپل سریال تولید می کند

[ad id='39844']

[quote]اپل ساخت یک سریال علمی تخیلی توسط سایمون کینبرگ و دیوید ویل ‌را سفارش داده است. این سریال بدون نام شامل ۱۰ اپیزود خواهد بود.[/quote]

 

تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال توسط کینبرگ، ویل و آدری چون (Audrey Chon) رئیس کمپانی ژانر فیلمز انجام می‌شود. این یک سریال با بودجه‌ی بالا و شخصیت‌محور است که تولید آن از تابستان آغاز می‌شود و هم‌اکنون در حال انتخاب بازیگران است.

کینبرگ نویسندگی پروژه‌های زیادی از جمله Sherlock Holmes  Jumper ، X-Men: Apocalypse  X-Men: Days of Future Past  This Means War و Star Wars Rebels  را برعهده داشته است. او همچنین تهیه‌کننده‌ی فیلم‌هایی مثل The Martian  Deadpool  Logan‌ ، Murder on the Orient Express  و Deadpool 2  بوده است. فیلم Dark Phoenix اولین تجربه‌ی کارگردانی کینبرگ خواهد بود.

ویل در حال حاضر نویسندگی و تهیه‌کنندگی سریال The Hunt  با بازی آل پاچینو  و لوگان لرمن  را برعهده دارد که داستان گروهی از شکارچیان نازی‌ها در دهه ۷۰ را دنبال می‌کند که می‌خواهند به روش خودشان عدالت را برقرار کنند. این سریال توسط جوردن پیل  تولید ‌می‌شود، و پیل و وین روزنفیلد  تهیه‌کنندگی اجرایی آن را برعهده دارند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *