ماجرای خالکوبی های سلنا گومز

[ad id='39844']

[quote]کیت مک‌کوردی Keith McCurdy که به عنوان هنرمندِ خالکوب افراد مشهور شناخته می‌شود به تازگی در مصاحبه‌ای به روابطش با سلنا گومز پرداخته است. [/quote]

 

او در این مصاحبۀ اختصاصی بیان کرد که: «درست پیش از آنکه چیزی دربارۀ مرخصی او برای سلامت ذهنی بشنوم با او صحبت کرده بودم. او قرار بود که همراه چند نفر از دوستانش برای خالکوبی سراغ من بیایند، و حالش هم کاملاً خوب به نظر می‌رسید. او در ویدئویی که برای من ارسال کرده بود به روشنی مشخص کرده بود که چه جور خالکوبی‌ای را می‌خواهد.»

او ادامه می‌دهد که: «اما در نهایت برنامه‌مان جور نشد… ما یک رابطۀ پویا و دائمی داریم، به همین خاطر همیشه محدویت‌ها را درک می‌کنم و به آن احترام می‌گذارم.»
سلنا به خاطر عوارض ناشی از پیوند کلیه‌اش در طی دو هفته دو بار در بیمارستان بستری شد که استرس و فشار ناشی از این اتفاقات باعث شد دچار افسردگی بشود و پس از آن به درمان ذهنی خود مشغول شود.

مک‌کوردی در مصاحبه با  Page Six TV همچنین دربارۀ دمی لواتو از دوستان سلنا گومز نیز صحبت کرد. او گفت که از وقتی لواتو به مرکز توانبخشی رفته او را ندیده است.

او از صحبت‌های یاد کرد که با دمی دربارۀ سوءمصرف مواد داشته. او می‌گوید: «این مساله قابل‌درک است. می‌فهمم آن را. او واقعاً شجاع است… من خیلی با او دربارۀ سوءمصرف مواد و دست‌و‌پنجه نرم کردن با آن صحبت کرده‌ام، درباره بزرگ شدن و اینکه مرکز تمامی توجهات باشی و فشار ناشی از آن… از آن موقع که مشکل اخیر برایش پیش آمد با او صحبت نکرده‌ام، اما یک پیام “دوستت دارم” برایش فرستادم.»

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *