معرفی شخصیت های بازی Mortal Kombat 11

[ad id='39844']

[quote]کنفرانس رونمایی از گیم پلی بازی Mortal Kombat 11 ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه دیشب آغاز شد و حدودا ۳۰ دقیقه به طول انجامید. در این کنفرانس ۷ شخصیت Skarlet, Baraka, Sonya, Raiden, Sub-Zero, Scorpion و Geras نمایش داده شدند.[/quote]

 

 

پیش از این تنها حضور Scorpion و ورژن متفاوتی از شخصیت Raiden در بازی مورد تایید قرار گرفته بود. چندی پیش به واسطه GameStop Italy مشخص شد که با پیش‌خرید بازی شخصیت Shau Khan به عنوان پاداش در دسترس قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است بازی Mortal Konmbat 10 که در سال ۲۰۱۵ عرضه شد پس از انتشار تمامی بسته‌های الحاقی شامل ۳۳ شخصیت می‌شد. خود بازی اصلی هم دارای هشت شخصیت کاملا جدید بود.

صفحه انتخاب کاراکتر در بازی Mortal Kombat 11 شامل ۲۵ شخصیت و ۱۷ استیج می‌شود. با این حال در رویداد شب گذشته تنها هفت شخصیت و سه استیج به نمایش در آمدند. پلیر می‌تواند برای هر شخصیت لباس‌های شخصی‌سازی شده‌ای که توسط خودش یا سایر پلیرها ساخته شده را مورد استفاده قرار دهد. برای هر شخصیت سه ظرفیت برای موارد تزئینی وجود دارد. علاوه‌بر دو شخصیت‌ مذکور در بالا، در نمایش‌های گیم‌پلی دیشب شاهد به تصویر کشیده شدن Sub-Zero، Baraka، Sonya Blade، Skarlet و شخصیت جدید Geras بودیم. Kung Lao و Liu Kang در تریلرهای منتشر شده حضور داشتند اما گیم‌پلی از آن‌ها نمایش داده نشد. انتظار می‌رود شخصیت منفی Kronika  هم یکی دیگر از موارد قابل بازی و معرفی شده باشد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *