معرفی کامل گروه کی پاپ بی تی اس bts

[ad id='39844']

[quote]بی‌تی‌اِس  یا  یک گروه موسیقی کره ای است که با هفت عضو: جین (کیم سئوک جین)، شوگا(مین یونگی)، جی- هوپ (جونگ هوسئوک)، آر ام(کیم نامجون)، جیمین(پارک جیمین)، وی(کیم تهیونگ) و جونگ کوک(جئون جونگ کوک) به فعالیت می‌پردازد.[/quote]

 

بی تی اس در دوازدهم ژوئن سال ۲۰۱۳ با آهنگ “No More Dream” از اولین آلبومشان[۱] به فعالیت پرداختند که برنده چندین جایزه آرتیست نوظهور سال ۲۰۱۳ در جشنواره‌های ملون میوزیک آواردز و سئول میوزیک آواردز ۲۰۱۴ شدند. یک سال پس از آغاز فعالیتشان، آن‌ها جوایز عمده‌ای برای آلبوم تاریک و وحشی دریافت کردند.
این گروه دومین فول آلبومشان را به نام «بال‌ها» در سال ۲۰۱۶ منتشر کردند. این آلبوم در نخستین بار در رتبه ۲۶ چارت بیلبورد ۲۰۰ آمریکا قرار گرفت که بالاترین رتبه‌بندی چارت برای یک آلبوم کی پاپ در تاریخ را ثبت کرد. همچنین بی تی اس را به اولین اکت کی پاپی تبدیل کرد که ۳ ورودی را به این چارت داشت و بی تی اس را اولین گروه کیپاپ ساخت که بیشتر از ۱هفته در چارت‌ها بود و بهترین آلبوم کی پاپ و رتبه ۶ بهترین آلبوم‌های جهان در سال ۲۰۱۶ از نظر بیلبورد انتخاب شد. «بال‌ها» بعد از انتشارش در ۹۸ چارت آی‌تیونز ۲۷ کشور مختلف رتبه اول را به دست آورد.

ترک اصلی آلبوم «خون، عرق و اشکها» به برترین ترک در چارت گائون تبدیل شد. به دنبال آخرین آلبومشان، سینگل «روز بهاری  را منتشر کردند که به جایگاه اول در چارت دیجیتال گائون دست یافت و آلبوم مربوطه اش، «You Never Walk Alone» به نوبهٔ خودش با ثبت بیشتر از ۷۰۰۰۰۰ نسخه پیش فروش شد.

«بال ها-wings» بیش از ۱٫۵میلیون نسخه فروش رفت و تبدیل به اولین «فروش میلیونی» بی تی اس شد. تا به امروز، دیسکوگرافی بنگتن حدود ۴میلیون آلبوم در سرتاسر جهان فروخته‌است.

بی تی اس که به حضور گسترده در رسانه اجتماعی مشهور هستند، به عنوان بیشترین آرتیست ریتوییت شده در توییتر در فهرست Forbes قرار گرفت.

بی تی اس که به خاطر اجرا کردن و سولد اوت شدن تورها در آسیا، اروپا، استرالیا، آمریکای شمالی و کره جنوبی،به گروه موسیقی بین‌المللی بزرگش مشهور است، جایزهٔ بهترین اجرا کنندهٔ جهان رو در سال ۲۰۱۵ در ام نت موزیک آواردز دریافت کرد. در اکتبر ۲۰۱۶ بی تی اس در چارت تاپ سوشال بیلبورد ۵۰ جایگاه نخست را از آن خود کرد و آن ها را به اولین گروه کی پاپی کرد که به صدر این چارت راه می‌یابند. پس از آن، بی تی اس تاکنون ۸۱ هفته در جایگاه نخست چارت سوشال ۵۰ می‌باشد. در سال ۲۰۱۷ بی تی اس برنده جایزه “بیلبورد میوزیک آواردز” در قسمت تاپ سوشال آرتیست شد. بی تی اس پس از آن در سال ۲۰۱۸ بار دیگر برنده این جایزه شد و به اولین گروه کیپاپ که توانسته دو سال متوالی برنده جایزه Top Social Artist بشود و همچنین اولین گروه کی پاپ که دارنده دو جایزه بیلبورد است، تبدیل شد.

طرفداران این گروه کی پاپ یکی از قدرتمندترین و فعال‌ترین طرفداران جهان در شبکه‌های مجازی کی باشند، بطوری که در رای‌گیری”بیلبورد میوزیک آواردز” با کسب بیش از سیصد میلیون رای، رکورد بیشترین رای بین تمامی آرتیست‌های تاریخ موسیقی را بدست آورد.

بی تی اس با سری آلبوم‌های Love YourSelf ، رکوردهای جدیدی را جابه‌جا کرد. با آلبوم Love YourSelf: Her به بیشترین پیش فروش و فروش یک آلبوم کره ای در چارت‌های این کشور و کشورهای دیگر رسید که این گروه با آلبوم کامل خود Love YourSelf : Tear  رکورد خود را شکست و به اولین آلبوم غیر انگلیسی زبانی، تبدیل شد که به صدر بیلبورد ۲۰۰ می‌رسد. همچنین اولین اکت کره ای که به همچنین مقامی می‌رسد. تایتل ترک این آلبوم، Fake Love[۲] عشق دروغین، پس از سای Psy، به دومین اکت کره ای و اولین گروه کره ای که به تاپ ۱۰ هات ۱۰۰ بیلبورد راه یافته تبدیل می‌شود و در رتبهٔ ۱۰ در این چارت دبیوت کرده؛ قبل از آن سینگل Mic Drop[۳] با همکاری دی جی آمریکایی Steve Aoki در دو ورژن یکی با همکاری رپر آمریکایی Desiigner و دیگری بدون همکاری او، در چارت هات ۱۰۰ بیلبورد با رتبهٔ ۲۵ دبیوت کرد. به تازگی آهنگ IDOL از همین گروه در رتبه ۱۱ این چارت بزرگ قرار گرفت.

آن‌ها در جریان سری‌های آلبوم Love YourSelf با همکاری یونیسف کمپین Love YourSelf علیه خشونت راه اندازی کرده‌اند و بخشی از درآمد خویش از آلبوم Love YourSelf: Her را به این کمپین اختصاص داده و تا به امروز بیش از ۱ میلیون دلار برای این کمپین جمع آوری شده.

در پی موفقیت‌های شگفت‌انگیز آن‌ها با آلبوم اخیرشان Love YourSelf:Tear آن‌ها از خانهٔ آبی از مون جه این، رئیس‌جمهور کرهٔ جنوبی، نامه ای برای تقدیر از دستاوردهایشان دریافت کرده‌اند.

بی تی اس در ایالات متحده

بی تی اس برای اولین بار در مراسم بیلبورد میوزیک آواردز ۲۰۱۷ به صورت رسمی پا به مدیا آمریکا گذاشت. آن‌ها برای تاپ سوشال آرتیست نامزد دریافت جایزه شدند، که با رکورد شکنی به بیشترین آرتیست رای آورده شدند و رکورد جاستین بیبر را شکستند و موفق به کسب این جایزه شدند. در همین سال در مراسم جوایز موسیقی آمریکا AMAs، با اجرای DNA در تلویزیون آمریکا دبیوت کردند. یس از آن در تاک شو های معروف آمریکایی نظیر الن شو، جیمی کمیل، لیت لیت نایت ویت جیمز کوردن حضور یافتند. در مراسم بیلبورد آواردز ۲۰۱۸ بازهم نامزد تاپ سوشال آرتیست شدند که در این سال علاوه بر دریافت جایزه، در صحنهٔ این مراسم اولین اجرای آهنگ خویش Fake Love را انجام دادند.

همچنین آلبوم اخیرشان Love YourSelf: Tear به تاپ ۱۰ پر فروش‌ترین البوم‌های کل ۲۰۱۸ در ایالات متحده تبدیل شده‌است. آنها توانستند ۴۰۰۰۰ بلیط ورزشگاه cityfield را در ۱۵دقیقه سولد اوت کنند که حتی برای یک آرتیست مشهور آمریکایی نیز بسیار دشوار است.

گروه بی تی اس به عنوان اولین گروه کره ای توانست در شوی بزرگ America’s Got Talent آهنگ IDOL را اجرا کند . همچنین بی تی اس اولین گروه کره ای است در مراسم American Music Awards کاندید دریافت جایزه شده است .

 

نگاهی به اعضای بی تی اس

آر ام

بهتر است فهرست اعضای گروه بی تی اس را با لیدر این گروه که با نام مستعار Real Me و مخفف آر ام شناخته می شود شروع کنیم. این جوان خوش آتیه برای یادگرفتن زبان انگلیسی شخصاً آسیتن بالا زده و انصافاً هم باید گفت انگلیسی را مثل بلبل صحبت می کند. در کنار این موارد آر ام پسر بسیار فعالی در زمینه ترانه سرایی است.

آر ام مدعی است تاکنون بیشتر از ۱۰۰ ترانه نوشته و نام اصلی وی کیم نام جون است و با ۱۸۱ سانتی متر قد به عنوان یکی از قدبلندترین اعضای بی تی اس شناخته می شود. آر ام به همراه پدر و مادر و خواهرش زندگی می کند و عاشق وب گردی و گشت و گذار در اینترنت است.

آر ام تحصیلات عالی خود را در رشته مهندسی الکترونیک به پایان رسانده و حدود ۶ ماه از عمر خود را در نیوزیلند به تحصیل پرداخته است. همان گونه که اشاره شد گروه بی تی اس تاکنون اعضای زیادی را شاهد بوده اما از ابتدای تشکیل این گروه تاکنون آر ام تنها عضو و پای ثابت بی تی اس است.

آر ام عاشق دنیای پوشاک، کامپیوتر و کتاب است و رنگ نقره ای را برای موهای خود نسبت به سایر رنگ ها ترجیح می دهد.

جین

کیم سئوک جین که با نام مستعار جین به روی صحنه می رود به همراه پدر و مادر و برادر بزرگش زندگی می کند. این جوان رعنای کره ای ۱۷۹ سانتی متر قد دارد و عاشق آشپزی و بازی های رایانه ای است.

جین متولد آذر ماه سال ۱۳۷۱ است و با ۲۵ سال سن، پیرترین عضو بی تی اس محسوب می شود. جین مدعی است زمانی که گشنه می شود چشم چپش به تیک زدن می افتد و غذای مورد علاقه اش خرچنگ است. هم گروهی های جین در بی تی اس همیشه اندام متناسب و ظاهر وی را تحسین کرده اند.

جین مدعی است همسر آینده وی باید دختر کدبانویی باشد که از هر انگشتش یک هنر ببارد، این دختر باید آشپز خوبی باشد و به خوبی از عهده نگهداری جین برآید.

شوگا

مین یون جی، یکی دیگر از اعضای گروه بی تی اس است که وی را با نام جین بر روی صحنه ها صدا می زنیم. شوگا ۱۷۴ سانتی متر قد دارد و به همراه پدر و مادر و برادر بزرگش زندگی می کند. شوگا از سخت کار کردن متنفر است و در زمان بی کاری دوست دارد کاری انجام ندهد و روزگار بگذراند.

شوگا در رشته هنر تحصیل کرده است و گویش محلی جذاب و خاصی دارد. این جوان پرطرفدار گروه بی تی اس عاشق خوراکی هایی است که در آن ها گوشت وجود داشته باشد. شوگا عاشق رنگ سفید است و عاشق عکاسی و قرار دادن این عکس ها در شبکه های اجتماعی است.

شوگا عاشق آب و هوای خنک است تا در این هوا لباس های آستین کوتاه و راحتی بپوشد و گردش کند. این جوان خوش تیپ کره ای در جایی گفته است دختر مورد علاقه وی باید عاشق موسیقی و طرفدار سبک آهنگ های هیپ هاپ باشد.

جی هوپ

جونگ هو سئوک، با نام مستعار جی هوپ از اعضای خوش قیافه بی تی اس است که با ۶۵ کیلوگرم وزن و ۱۷۷ سانتی متر قد قسمت های رپ ترانه های این گروه را به بهترین نحو اجرا می کند.

جی هوپ عاشق گوش فرادادن به موسیقی و گشت و گذار فروشگاه ها است. این هنرمند کره ای که به همراه پدر و مادر و خواهرش زندگی می کند عاشق خوردن کیمچی است و رنگ سبز را بهترین رنگ دنیا می داند. جی هوپ پسر بسیار تمیز و منظمی است و علاقه ای به ورزش کردن ندارد.

این جوان کره ای رنگ قرمز را برازنده موهایش می داند و در حال حاضر به همراه جیمین، یکی دیگر از اعضای بی تی اس در یک منزل زندگی می کنند. جی هوپ مدعی است دختر رؤیاهای وی دختری است که عاشق او باشد و آشپزی را به خوبی بلد باشد، جی هوپ علاقه زیادی به دخترهای اهل فکر و اندیشه دارد.

جیمین

پارک جی مین را در صحنه های موسیقی با نام جیمین می شناسیم. این جوان کره ای چیزی حدود ۱۷۳ سانتی متر قد دارد و به همراه پدر، مادر و برادر کوچکترش زندگی می کند. جیمین به سخت کار کردن اعتقادی ندارد و از هر فرصتی برای استراحت استفاده می کند.

جیمین در دانشگاه تئاتر و سینما خوانده است و جدیدترین عضو گروه بی تی اس است. این جوان کره ای وسواس زیادی در خصوص ظاهرش دارد و همیشه نگران است که دیگران تصور کنند چاق شده است. جیمین عاشق رنگ های آبی و مشکی است و در کنار علاقه به خوردن غذاهایی با گوشت مرغ و مرغابی، از طرفداران سینه چاک کیمچی نیز به حساب می آید.

جیمین عاشق قدم زدن در زیر نور آفتاب است و از هر شرایطی برای پایکوبی و شادی استفاده می کند. جیمین مدعی است دختر رؤیاهای وی باید جذاب و بانمک باشد و به لحاظ ابعاد نیز قد و قامتی کوتاه تر از وی داشته باشد.

وی

کیم تائه هیونگ نام اصلی وی است، وی ۱۷۵ سانتی متر قد دارد و به همراه پدر و مادر و خواهر و برادر جوانش زندگی می کند. این جوان شیک پوش کره ای در رشته هنر تحصیل کرده و گفته می شود ظاهر زیبای وی همیشه باعث افزایش طرفداران تبلیغات موسیقی های گروه بی تی اس بوده است.

وی از آن دسته هنرمندانی بود که مدتی با گروه بی تی اس همکاری داشت بدون اینکه نامی از وی در این گروه برده شود تا اینکه دست آخر نام شاهد حضور این جوان خوش چهره در ترانه های اصلی بی تی اس بودیم. وی از آن دسته جوان های مشکل پسند و سخت گیر است و تنها چیزهایی را دوست دارد که خاص و منحصر به فرد باشند. این جوان کره ای علاقه زیادی به غذاهایی دارد که در آن ها گوشت استفاده شده باشد.

وی علاقه زیادی به رنگ خاکستری دارد و گاه و بیگاه ناخن هایش را می جود و زبانش را بیرون می آورد. کامپیوتر، عروسک های بزرگ، پوشاک، کفش و هر چیزی که خاص و ویژه باشد توجه وی را به خود جلب می کند.

سایر اعضای بی تی اس مدعی هستند آشپزی وی افتضاح است. این جوان کره ای مانند بسیاری دیگر از خواننده های این مرز و بوم به رنگ قرمز برای موهای خود علاقه دارد و دختر رؤیاهای خود را دختری می داند که عاشقش شود و در سرد و گرم روزگار هوای وی را داشته باشد.

جونگ کوک

جون جونگ کوک که بر روی صحنه ها با نام جوگ کوک شناخته می شود جوان خوش قد و بالای کره ای است که ۱۷۸ سانتی متر قد دارد. جونگ کوک به همراه مادر، پدر و برادر بزرگترش زندگی می کند و تحصیلات خود را در رشته هنر به پایان رسانده است.

جونگ کوک تنها عضو گروه بی تی اس است که علاقه زیادی به ورزش دارد و قبل از فعالیت حرفه ای خود در رشته موسیقی سابقه خوبی در بازی های هندبال داشت. جونگ کوک عاشق خوردن پیتزا است و گفته می شود که آشپز ماهری است. این چهره جوان و سرشناس کره ای عاشق رنگ مشکی است و علاقه زیادی به دنیای آرایش و پوشاک دارد.

جالب است بدانید جونگ کوک به عنوان یکی از خواننده های خوش چهره کره ای شناخته می شود و در سال ۲۰۱۷ در میان فهرست یک صد مرد خوش تیپ کره ای در رتبه سیزدهم قرار گرفت.

[ad id='39844']

5 دیدگاه دربارهٔ «معرفی کامل گروه کی پاپ بی تی اس bts»

  1. یه سری غلط داخل متنی که موشتید هست.مثل اسم شوگا که مین یونگی است نه مین یو جی…
    لطفا تصحیح کنید

    1. بهترینم بی تی اس 😍😍😍عزیزم صحیح رو نوشتی تصحیح
      نوشتید رو هم نوشتی موشتید کوفت همش اشتباهه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *