پربیننده ترین فیلم ها و سریال های نت فلیکس

[ad id='39844']

[quote]شبکه نت فلیکس آماری از استقبال از فیلم و سریال‌های این سرویس استریم محبوب را منتشر کرده است. در حالت عادی کمتر دیده شده که شبکه Netflix آمار بینندگانی را که فیلم یا سریال این شبکه را تماشا کرده‌اند، [/quote]

 

حال این شبکه با انتشار توییت‌هایی جداگانه آمار استقبال گسترده از برخی از محصولات خود را منتشر کرده است. طبق اولین توییت، سریال You  که سریال جدید این شبکه است و حقوق پخش آن ماه گذشته از شبکه Lifetime خریداری و سپس برای فصل دوم تمدید شد، بیش از ۴۰ میلیون بار در ۴ هفته نخست انتشارش تماشا شده است. پن بدجلی، الیزابت لیل، شای میتچل، لوکا پادووان، زک چری، دنیل کاسگروو، مارک بلوم، هری نف، جان استیموس و امبر چایلدرز، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال You حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

گرگ برلانتی و سرا گمبل، وظیفه ساخت سریال You را بر عهده دارند. علاوه بر این، شبکه نتفلیکس اعلام کرد که سریال Elite که سریال اسپانیایی زبان این شبکه استریم است، در ۴ هفته نخست انتشارش بیش از ۲۰ میلیون بار تماشا شده است. مدتی پیش شبکه نتفلیکس از تمدید سریال Elite برای فصل دوم خبر داده بود. این آمارها تنها شامل سریال‌های جدید این شبکه استریم نمی‌شود و در ادامه Netflix از آمار جدید تماشا و استقبال گسترده از فیلم Bird Box  گفت. اوایل ماه دی امسال اعلام شد که این فیلم در هفته نخست انتشارش بیش از ۴۵ میلیون بار از این شبکه استریم تماشا شده است. حال به نقل از ددلاین، فیلم Bird Box در ۴ هفته نخست انتشارش بیش از ۸۰ میلیون بار از شبکه نتفلیکس تماشا شده است تا یک رکورد تاریخی را به نام خود ثبت کند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *