اطلاعات جدید از فیلم Fantastic Beasts 3

[ad id='39844']

[quote]زمان شروع فیلمبرداری و تولید قسمت سوم فیلم Fantastic Beasts  با تاخیر مواجه شده است. طبق گفته یک فرد نزدیک به پروژه، فیلمبرداری و تولید فیلم Fantastic Beasts 3  قرار بود از ماه جولای ۲۰۱۹ (تیر یا مرداد ۱۳۹۸) آغاز شود، [/quote]

 

اما زمان شروع فیلمبرداری و تولید این فیلم حدود چند ماه عقب افتاده و در حال حاضر فیلمبرداری و تولید این فیلم برای شروع در پاییز ۲۰۱۹ برنامه ریزی شده است. همچنین بازیگران از تغییر زمان شروع فیلمبرداری این فیلم آگاه شده‌اند تا آنها بتوانند تا زمان شروع فیلمبرداری این فیلم، در پروژه‌های دیگری حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. با این حال، هنوز تاریخی برای اکران قسمت سوم فیلم Fantastic Beasts که در حال حاضر نام رسمی ندارد، نیز اعلام نشده است.

با توجه به اکران فیلم Fantastic Beasts1  در تاریخ ۱۸ نوامبر ۲۰۱۶ (۲۸ آبان ۱۳۹۵) و فیلم Fantastic Beasts:2  در تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۱۸ (۲۵ آبان ۱۳۹۷)، پیش بینی می‌شد که فیلم Fantastic Beasts 3 در ماه نوامبر ۲۰۲۰ به روی پرده‌های سینما برود که با توجه به عقب افتادن زمان شروع فیلمبرداری این فیلم، مشخص نیست که این فیلم مانند دو قسمت قبلی در این بازه زمانی منتشر خواهد شد یا شاهد تغییر زمان اکران آن خواهیم بود. مانند دو قسمت اول، وظیفه نوشتن فیلمنامه این بر عهده جی کی رولینگ بوده و دیوید یتس نیز قرار است برای کارگردانی فیلم Fantastic Beasts 3 بازگردد.

با این حال، با توجه به عملکرد قسمت قبلی این مجموعه ممکن است شاهد بازنویسی گسترده فیلمنامه و حتی تغییرات در تیم تولید قسمت سوم فیلم Fantastic Beasts باشیم، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری در این رابطه منتشر نشده است.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *