برنامه سینمایی «میزانسن» شبکه شما

[ad id='39844']

[quote]برنامه سینمایی «میزانسن» با تهیه کنندگی و نویسندگی پدرام کریمی یا موضوع سینما و تئاتر از شبکه شما پخش می‌شود.[/quote]

 این برنامه با موضوعات سینما و تئاتر هر جمعه شب ساعت ۲۳ به صورت زنده با اجرای مهدی سجاده چی از شبکه شما پخش میشود.این مجله ، حاصل مشارکت و همراهی جمعی از چهره های موثر در حوزه های فرهنگی است .
سایر عوامل این برنامه عبارت انداز : محمد باریکانی و مجتبی فرجی «مجری طرح» ، پدرام کریمی «نویسنده و تهیه کننده» ، پژمان کریمی «کارگردان هنری» ، نیما حسنی نسب «مجری میز نقد سینما» ، و مهرداد رایانی «دبیر بخش تئاتر » این برنامه هستند.
[quote]انتقاد کمال تبریزی از برنامه سینمایی شبکه شما[/quote]

«دیشب به دعوت یک همکار قدیمی که البته از دشمنان خانه در دوران شمقدری بود به گمان اینکه توبه کرده در برنامه میزانسن شرکت کردم و در ادامه دو منتقد نام آشنا در نقدی کهنه و عقب افتاده بر مارموز، مدام مرا به تکرار لیلی و مارمولک تشویق می کردند دو نفری که با همراهی مجری، بدون درک تفاوت ها و ویژگی مارموز، شبیه دو کوه منجمد و متوقف شده بودند!

اما از همه جالب تر اینکه با وجود حضور من در برنامه تصمیم گرفتند همچون سیروس که نگران رویارویی نیامد در غیاب کارگردان، تیغ از نیام بر کشند و حرمله وار، مارموز بی پناه را ناجوانمردانه سر از تن جدا کنند ! و سخن آخر … نسل های آتی ما را زیر نظر دارند نقد سفارشی و باسمه ای و خوشایند سیمای میلی به همه جهان نمی ارزد چه رسد به حق الزحمه ای ناچیز از سوی سازمان! …..عزت زیاد»

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *