بیوگرافی و سوابق آن هاتاوی بازیگر برجسته هالیوودی

[ad id='39844']

[quote]آن هاتاوی در ۱۲ نوامبر سال ۱۹۸۲ در نیویورک به دنیا آمد. پدرش جرالد هاتاوی، وکیل دادگستری و مادرش کیت مک کالی بازیگر می باشد که نقش بسزایی در تربیت هاتاوی به عنوان یک بازیگر داشت. وی در دوران نوجوانی با حمایت های مادر، به بازیگری علاقه مند شد و در دوره های مختلف آن شرکت کرد و در چند نمایش نیز حضور یافت.[/quote]

اما اولین نقش آفرینی هاتاوی در سال ۱۹۹۹ و با بازی در سریال کوتاه « واقعی باش » اتفاق افتاد. پس از آن، در سال ۲۰۰۱ به « خاطرات شاهزاده خانم » پیوست که در آن همبازی بازیگر مشهور هالیوود جولی اندروز شده بود. هاتاوی که با بازی در این فیلم و قسمت دوم آن، تصویری آشنا از خود در ژانر خانوادگی ترسیم کرده بود، در سالهای بعد تصمیم گرفت نقشهای متفاوتی را انتخاب نماید و نتیجه این شد که در فیلمهای « کوهستان بروبک » و « ویرانی » به دور از شمایل همیشگی اش حضور پیدا کرد. وی در سال ۲۰۰۸ در ادامه روند صعودی کارنامه هنری اش ، موفق شد برای بازی در فیلم « ریچل ازدواج می‌کند » موفق شد نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اصلی زن شود و در نهایت نیز موفق شد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را در سال ۲۰۱۳ برای بازی در فیلم « بینوایان » دریافت کند.

ان هتوی یکی از بزرگترین بازیگران زن سینما است و مادر طبیعت چیزی برای زیبایی او کم نگذاشته است. به لحاظ هنری نیز ان هتوی جایزه‌ای در دنیای سینما نیست که از آن خود نکرده باشد. جوایز اسکار، گلدن گلوب، بفتا و امی، تنها قسمتی از دستاوردهای ان هتوی است. این هنرپیشه خوش‌آوازه و پرافتخار، درآمد سرشاری نیز دارد و در سن ۳۶ سالگی به‌عنوان یکی از ثروتمند‌ترین سلبریتی‌های زن دنیای سینمای هالیوود شناخته می‌شود.

در این بین هواداران مدتی است که روی خوش به ان هتوی نشان نمی‌دهند و با سلبریتی سر و کار داریم که روز به روز محبوبیت‌اش را در میان طرفداران از دست می‌دهند. بدون شک این امر بی‌دلیل نیست و به همین منظور قصد داریم در ادامه با هم ببینیم چرا آن هتوی به یکی از منفورترین سلبریتی‌های هالیوود تبدیل شده است.

ان هتوی چهره واقعی خود را از طرفداران پنهان می‌کند

هنرپیشه‌ها در هر فیلمی یک نقش بازی می‌کنند و به همین دلیل چهره واقعی آن‌ها پشت هزار و یک نقاب پنهان می‌شود. اما به‌ هر ترتیب این هنرپیشه‌ها باید در مراسم‌های مختلفی حضور پیدا کنند و اینجاست که هواداران با چهره واقعی هنرپیشه موردنظر خود آشنا می‌شوند.

افرادی که در مراسم‌های مختلف از نزدیک با آن هتوی ملاقات کرده‌اند مدعی هستند این هنرپیشه و سلبریتی سرشناس حتی زمانی که مشغول فیلمبرداری نیست باز هم نقش بازی می‌کند و با پنهان کردن چهره واقعی خود رفتاری غیرطبیعی نشان می‌دهند.

گفته می‌شود اتن هتوی در رویارویی با خبرنگاران و طرفداران چهره‌ای بیش از حد انسان‌دوستانه و مهربان از خود نشان می‌دهد و آنقدر در انجام این کار زیاده‌روی می‌کند که رفتارش کاملاً غیرطبیعی جلوه می‌نماید.

شخصیت ان هتوی بازیگر با ان هتوی سلبریتی کاملاً تفاوت دارد

آن هتوی بازیگر توانایی است و سال ۲۰۱۲ توانست جایزه اسکار را برای بهترین بازیگر مکمل زن از آن خود کند اما هتوی در مصاحبه‌های تلویزیونی اصلاً خوب ظاهر نمی‌شود و آن‌گونه که باید و شاید نظر هواداران را جلب نمی‌کند.

حتی مجری‌های برنامه‌های تلویزیونی هم مدعی هستند از مصاحبه با وی متعجب شده‌اند و شخصیت ان هتوی بازیگر با آن هتوی سلبریتی کاملاً تفاوت دارد. به این ترتیب می‌توان گفت ان هتوی ممکن است بازیگر توانایی باشد اما انتظار طرفداران را به عنوان یک سلبریتی سرشناس به هیچ‌چه برآورده نکرده است و این امر یکی از دلایل مهم افول ستاره ان هتوی در پیش هواداران است.

چهره ان هتوی ممکن است یکی از دلایل منفور بودن این بازیگر باشد

آن هتوی به لحاظ زیبایی چیزی کم ندارد اما این چهره زیبا هم نتوانسته به وی کمک کند تا خودشرا در دل هوادارانش باز نماید. منفور بودن ان هتوی به اندازه‌ای بالا گرفت که در سال ۲۰۱۳ پایگاه اینترنتی Salon مصاحبه‌ای با یکی از روان‌شناسان برجسته انجام داد تا دلیل منفور بودن این بازیگر را مشخص کند.

روان‌شناسی که در این مصاحبه شرکت داشت مدعی شد ممکن است ظاهر صورت ان هتوی دلیل منفور بودن وی باشد. به گفته این روان‌شناس هواداران به دنبال سلبریتی‌هایی با چهره گرد هستند. این چهره‌ها شادی و جوانی را در ذهن مخاطب یادآوری می‌کند اما ان هتوی چهره‌ای جا افتاده دارد و از این چهره این‌گونه برداشت می‌شود که سختی‌ها و دشواری‌های زیادی را پشت‌سر گذاشته است. به‌ این ترتیب می‌توان گفت بعید نیست چهره ان هتوی یکی از دلایل منفوربودن این سلبریتی باشد.

اجرای افتضاح در مراسم اسکار ۲۰‍‍۱۱

ترتیب‌دهندگان مراسم اسکار از هنرپیشه‌ها و مجری‌های تراز اول برای اعلام جوایز این مراسم کمک می‌گیرند و در کمال تعجب این هنرپیشه‌های تراز اول که انتظار می‌رود اجرای بی‌عیب و نقصی را در اسکار ایفا کنند گاهی اوقات خیلی خوب از پس اجرا بر نمی‌آیند. یکی از این موارد را می‌توان اجرای جیمز فرانکو و ان هتوی در مراسم اسکار ۲۰۱۱ نام برد.

منتقدین مدعی شدند این دو سلبریتی و هنرپیشه پرآوازه، انرژی مثبتی به مخاطب منتقل نکردند و اجرای آن‌ها در اسکار ۲۰۱۱ افتضاح بود. این اجرا در خاطره هواداران باقی ماند و تا مدت‌ها در مورد آن صحبت می‌شد. قضیه به جایی رسید که ان هتوی در گفتگو با خبرنگاران مدعی شد اجرای خوبی انجام داده است و اگر اجرای او مورد پسند مخاطبین واقع نشده بدون شک این مخاطبین نباید علاقه‌ای به فیلم‌های ان هتوی، قبل از این اجرا در مراسم اسکار داشته باشند. منظور ان هتوی این بود که تمام تلاشش را برای اجرای عالی در مراسم اسکار ۲۰۱۱ انجام داده و همانند بازی در فیلم‌های سینمایی، این اجرا برای او مهم بوده است.

ان هتوی عکس‌العمل جالبی برای دریافت اسکار نداشت

در دنیای سینما، چیزی مهم‌تر از جایزه اسکار برای سینماگران وجود ندارد و لحظه دریافت جایزه اسکار، یکی از پرافتخارترین لحظات برای هر بازیگری است. به همین‌ منظور پس از دریافت جایزه از بازیگران درخواست می‌شود برای حضار صحبت کنند و از دستاورد شیرین خود برای آن‌ها بگویند.

بدون شک ان هتوی لحظه‌ای که جایزه اسکار را برای بازی در فیلم بینوایان دریافت کرد، یکی از خاطره‌انگیزترین لحظه‌های زندگی این هنرمند بود اما رفتاری که پس از دریافت جایزه داشت باعث شد هواداران نیز تا مدت‌ها این لحظه‌ها را فراموش نکنند.

وی پس از دریافت جایزه به‌گونه‌ای کاملاً مصنوعی صحبت و شوخی کرد و از احساس خود برای این جایزه مهم گفت که صحبت‌های وی هرگز به دل هواداران ننشست و از آن زمان تاکنون ان هتوی را به دلیل این رفتار مسخره می‌کنند.

ان هتوی جایزه‌بگیر خوبی نیست

هنر ان هتوی به دنیای سینما اثبات شده است و تسلط او به بازیگری، جایزه‌های بیشماری را برای این بازیگر توانمند به دنبال داشته است. انصافاً هم باید گفت ان هتوی شایسته این جوایزه‌ها است اما ان هتوی به‌هیچ‌وجه جایزه‌بگیر خوبی نیست و رفتاری جالب برای دریافت جایزه ندارد.

ان هتوی در کنار صحبت‌ و رفتار مصنوعی برای دریافت جایزه اسکار، برای جایزه‌های معتبر دیگری مانند جایزه بافتا نیز رفتار باورپذیری نداشت و مصنوعی بودن حرکات و گفتار ان هتوی به‌اندازه‌ای است که حتی طرفداران نیز وی را دست‌می‌اندازند و پس از اینکه نام ان هتوی در یک مراسم برای دریافت جایزه اعلام می‌شود، طرفداران به یکدیگر توئیت می‌کنند که یک بار دیگر باید صحبت‌های مصنوعی ان هتوی را پس از دریافت جایزه بشوند.

حتی شخص ان هتوی نیز به‌خوبی می‌داند که نزد هواداران منفور است

طرفداران مدت‌های زیادی است که ان هتوی را دست‌ می‌اندازند و آوازه منفور بودن او جهانی شده و خود ان هتوی هم از این امر کاملاً باخبر است. به گزارش نیویورک‌ تایمز ان هتوی در حالی که می‌داند هواداران از او تنفر دارند سعی می‌کند رفتار طبیعی داشته باشد. اما بدون شک از این اوضاع راضی نیست.

قضیه محبوب‌نبودن ان هتوی به‌اندازه‌ای بالا گرفته است که حتی سایر سلبریتی‌ها نیز از این مورد باخبر هستند و سعی می‌کنند با پشتیبانی از این هنرپیشه موفق به او روحیه بدهند.

ان هتوی در این زمینه به یو‌.‌اس‌.ویکلی گفته است در هر چیز منفی یک نکته مثبت وجود دارد و او سعی می‌کند نیمه پر لیوان را ببیند و به‌رغم تنفری که هواداران از او دارند وی به کارش ادامه خواهد داد.

ان هتوی رسانه‌ها را مقصر محبوب‌نبودن خود می‌داند

در سال ۲۰۱۵ آن هتوی مصاحبه‌ای با InStyle انجام داد و متذکر شد رسانه‌ها نقش مهمی در ایجاد چهره نه‌چندان محبوب در پیش هواداران داشته‌اند. او در ادامه تأکید کرد رسانه‌هایی وجود دارند که دائم به‌دنبال نمایش چهره بد و نقاط ضعف سلبریتی‌ها می‌گردند. این رسانه‌ها سعی در خدشه‌دار کردن سلبریتی‌ها دارند تا با گل‌‌آلود کردن آب برای خودشان ماهی بگیرند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *