بیوگرافی و سوابق کارتیک آرین بازیگر برجسته بالیوود

[ad id='39844']

[quote]کارتیک آرین ۲۲ نوامبر سال ۱۹۹۰ میلادی در شهر «گوالیور» که در حدود۴۰۰ کیلومتری جنوب دهلی قرار دارد به دنیا آمد و در همان پرورش یافت. نام اصلی او کارتیک تیواری است که آن را به کارتیک آرین تغییر داده است. پدر و مادر او هر دو پزشک هستند. پدر کارتیک پزشک متخصص اطفال و مادرش متخصص زنان و زایمان است. این بازیگر ۲۹ ساله برای ادامه تحصیل در رشته مهندسی بیوتکنولوژی به بمبئی آمد.[/quote]

 

او که به هنر علاقه‌مند بود در کنار تحصیل فعالیت مدلینگ را آغاز کرد و تلاش می‌کرد به نحوی وارد صعنت فیلم و سینما شود. کارتیک می‌گوید چون پدر و مادرش مخالف ورود او به این عرصه بودند به طور پنهانی در کلاس‌های بازیگری شرکت می‌کرد و تست بازیگری می‌داد. و بعد از آنکه قرارداد بازی در اولین فیلمش را امضا کرد از علاقه‌اش به این حرفه برای پدر و مادرش گفت. پس از ۳ سال تلاش و کشمکش بالاخره در سال ۲۰۱۱ موفق شد در اولین فیلم خود، « Pyaar Ka Punchnama» ساخته لاو رانجان بازی کند. او در این فیلم با نوشرت باروشا همبازی شد و هنگام بازی در این فیلم دانشجوی سال سوم دانشگاه بود و پس از اتمام بازی‌اش در این فیلم به اصرار مادرش تحصیل خود را به پایان رساند. فیلم بعدی او « Akaash Vani» ۲ سال بعد باز هم با لاو رانجان و نوشرت باروشا رقم خورد.
در سال ۲۰۱۵،کارتیک در سری دوم فیلم « Pyaar Ka Punchnama» بازی کرد و این فیلم در گیشه موفقیت قابل توجهی بدست آورد و کارتیک به خاطر بازی در این فیلم جایزه بهترین بازیگر کمدی را از جشنواره استارداست دریافت کرد. اما این فیلم « Sonu Ke Titu Ki Sweety» در سال ۲۰۱۸ بود که تبدیل به نقطه‌ی عطفی در کارنامه هنری کارتیک شد. او در این فیلم یک بار دیگر با نوشرت باروشا و سانی سینگ همبازی شد. داستان این فیلم درمورد پسری به نام سونو (کارتیک) است که نقشه می‌کشد دوست صمیمی‌اش (سانی سینگ) از نامزدش (نوشرت بارشوا) را جدا کند چراکه فکر می‌کند آن دختر دنبال ثروت دوست اوست و نهایتا خودش عاشق آن دختر می‌شود.
کارتیک فیلمی به نام « Luka Chuppi» را در نوبت اکران دارد که در آن با کریتی سنون همبازی شده است. همچنین زمزمه‌هایی شنیده می‌شود که امتیازعلی خان، کارگردان مطرح بالیوود در حال تدارک ساخت فیلمی با بازی کارتیک آرین و ساراعلی خان است. ساراعلی خان در برنامه پرمخاطب “کافی با کارن” گفته بود که شیفته کارتیک آرین است و از همان موقع به بعد خبرهایی درمورد همکاری مشترک آنها شنیده می‌شود. خبر دیگری که درمورد کارتیک به تازگی شنیده می‌شود ارتباط و دوستی نزدیک او با آنایا پاندی است.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *