همه چیز درباره کاندوم‌های خاردار

[ad id='39844']

کاندوم‌های خاردار در دسته کاندوم‌های طرح دار قرار می‌گیرند. این کاندوم‌ها دارای برجستگی‌هایی هستند که برای افزایش لذت زنان در حین آمیزش جنسی تعبیه شده اند. البته برجستگی‌های این نوع از کاندوم هم از لحاظ تعداد و هم از لحاظ میزان برجستگی متفاوت هستند. شاید بهتر باشد برخی از آن‌ها را کاندوم‌های نقطه دار بنامیم، چون تنه
ا نقطه‌های کوچکی روی آن‌ها وجود دارد. اما خار‌های تعبیه شده در برخی از انواع این کاندوم تأثیرات مخربی بر روی جوانان خواهد داشت.

موارد استفاده کاندوم خاردار

این کاندوم‌ها معمولاً مورد استقبال زوجینی می‌گردند که قصد رسیدن به اوج لذت در مقاربت را دارند. همچنین آقایان و خانم‌هایی که در مقاربت‌های خود می‌خواهند یک رابطه خشن را تجربه نمایند به سراغ این نوع کاندوم‌ها می‌آیند. علاوه بر موارد بالا دسته‌ای دیگر آقایانی هستند که احساس می‌کنند دهانه واژن کمی عریض است و مورد تحریک واقع نمی‌شود. اما در میان موارد فوق، این نوع کاندوم ظاهراً فقط برای برخی زوج‌های پا به سن گذاشته مفید است

. در میان برخی از زوج‌های مسن، به مرور زمان و به دلایل مختلف از قبیل: زایمان‌های پشت سر هم، واژن زن نسبت به حالت طبیعی، گشادتر می‌شود. به همین دلیل زوج در حین مقاربت جنسی لذت کمتری را تجربه می‌کنند که شاید عواقبی برای رابطه زناشویی آن‌ها به دنبال داشته باشد. در این گونه موارد، کاندوم خاردار می‌تواند یکی از گزینه‌های حل مشکل باشد. چون این نوع کاندوم دارای خار‌های نسبتاً بلندی است که با قسمت داخلی واژن تماس پیدا می‌کنند.

عوارض کاندوم خاردار

 کاندوم خاردار درشت یا همان کاندوم خاردرشت ، محصول شومی است که جدیدا بلای جان جوانان و مردم این کشور شده است، این محصول از نظر پزشکی به هیچ وجه تایید نمی شود، نه تنها کاندوم خاردار درشت از نظر پزشکی ( فیزیکی ) مشکل دارد بلکه حتی بنیان خانواده را تهدید می کند ! بله بنیان خانواده ! با ما همراه باشید تا در ادامه عوارض جبران ناپذیر و وحشتناک کاندوم خاردار را توضیح دهیم. بیایید ابتدا ساختار واژن را بررسی کنیم تا بعد بتوانیم واضح تر به این موضوع بپردازیم. به طور کلی قسمت های داخلی دستگاه تناسلی خانم ها تشکیل شده از ورودی واژن ، کانال واژن ، گردنه ، رحم ، شیپور رحم ، تخمدان ها ؛ قسمتی که در معرض تحدید شدید در صورت استفاده کردن از کاندوم خاردرشت است ( کانال واژن ) نام دارد. این کانال محل ورود و جای گرفتن آلت تناسلی مردانه می باشد ، آلت تناسلی مردانه دارای پوستی نرم و لطیف است و کلاهک آن تشکیل شده از یک برجستگی و خروجی ( ادرار – منی ) حکمت آفرینش آلت تناسلی مردانه به این سبک قطعا پایه علمی دارد ، پوست آلت تناسلی نرم است چون لایه بیروونی دیواره کانال واژن بسیار حساس و نازک است ، این لایه حتی در هنگام عادت ماهیانه در معرض ریزش دیواره ، خون و انواع ترشحات زنانه است ، برجستگی کلاهک آلت تناسلی مردانه برای تحریک بیشتر زن است و نقطه ای معروف به نقطه جی را تحت تاثیر قرار می دهد. در بسیاری از موارد افراد برای تحریک بیشتر دستگاه تناسلی و کسب لذت بیشتر از مقاربت جنسی، از کاندوم خاردار استفاده می‌کنند. اما غافل از اینکه استفاده از این کاندوم به مرور زمان می‌تواند زیان‌های جبران ناپذیری را، به خصوص برای زوجین جوان، در پی داشته باشد.

۱

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *