کمپین پرخرج اسکاری فیلم رما

[ad id='39844']

[quote]«هالیوود مملو از بیلبوردهای تبلیغاتی از چهره‌ی [بازیگر اصلی «رما» یالیتزا] آپاراسیو شده، رویدادهای مربوط به فیلم رأس هر ساعت برگزار می‌شود، و کتاب قطوری در مورد فیلم به ارزش ۱۷۵ دلار توسط انتشارات (Assouline) به چاپ رسیده است. انتشارات رقیب برآورد کرده‌اند که نت‌فلیکس ۱۰ تا ۲۰ میلیون دلار برای فصل جوایز هزینه کرده و برخی حتی این رقم را بیشتر می‌دانند.»[/quote]

 

 

نت‌فلیکس برای کمپین «رما» پیش از برگزاری گلدن گلوب، فیلم را برای ژورنالیست‌ها و اعضای خبرنگاران خارجی هالیوود به نمایش گذاشت و کالاهایی تبلیغاتی به آنان اهدا کرد. این شرکت برای اعضای رأی دهنده شکلات تلخ (مکزیکی) اواخاکا، نامه‌ای از طرف آپاراسیو، کتابی به ارزش ۱۷۵ دلار و پوستری با امضای کوارون (توسط شرکت فست کمپانی) ارسال کرد و رویدادهای مربوط به «رما» در هالیوود با میزبانی افرادی چون «آنجلینا جولی»، «شارلیز ترون»، «دیه‌گو لونا» و دیگران برگزار می‌شدند. نت‌فلیکس حتی به پخش یک آگهی تلویزیونی دو دقیقه‌ای در خلال برنامه‌ی صبحگاهی شبکه CBS نیز اقدام کرد که حدود ۱۷۰ هزار دلار هزینه داشت.

تردیدی وجود ندارد که کمپین «رما» پس از «شبکه‌ی اجتماعی»  که با حدود ۲۵ میلیون دلار انجام گرفت، پرخرج‌ترین کمپین تبلیغاتی برای یک فیلم است.» یک ناشر دیگر می‌گوید: «نت‌فلیکس میلیون‌ها میلیون دلار بیش از سایرین خرج می‌کند.»

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *