معرفی فیلم داکا (Dhaka) با بازی گلشیفه فراهانی و کریس همسورث

[ad id='39844']

[quote]آغاز فیلمبرداری فیلم Dhaka با بازی گلشیفه فراهانی و کریس همسورث [/quote]

 

سیمرغ پلاس گلشیفته فراهانی بازیگر ایرانی هالیوود با انتشار تصویر خود با کریس همسورث بازیگر نقش ثور در دنیای سینمایی مارول خبر از همبازی شدن خود با او در فیلم Dhaka داد او در یک پست اینستاگرامی نوشت :

«روح بزرگ کریس غیر قابل توصیف است. مهربانى و از خود گذشتگى بى حد و اندازه، هوش و زیبایى او فراموش نشدنیست. سام عزیز ممنونم از دعوت من به این پروژه ى پر از زیبایى.»

فیلم Dhaka داستان یک مزدور به نام ریک با بازی کریس همسورث را روایت می‌کند که این شخص شغلی را می‌پذیرد که طبق آن باید پسر یک تاجر را از داکا نجات دهد. سم هارگریو کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد که اولین فیلمی است که او کارگردانی خواهد کرد. هارگریو بیشتر برای انجام بدلکاری در فیلم‌های اکشن از جمله بدلکاری کریس ایوانز در دنیای سینمایی مارول شناخته شده است.

 به برادران روسو نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم داکا را بر عهده داشته‌اند و این دو برادر در نقش تهیه کننده اجرایی نیز در این پروژه حضور دارند. با اینکه همسورث بیشتر برای بازی در نقش ثور در دنیای سینمایی مارول شناخته شده، اما او در فیلم‌های متفاوت دیگری از جمله فیلم ۱۲Strong  و فیلم Bad Times At The El Royale  نیز توانایی‌های خود را ثابت کرده است.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *