معرفی بازی ترسناک Layers of Fear 2

[ad id='39844']

[quote]بازی ترسناک بازی Layers of Fear 2  به زودی دردسترس علاقه مندان قرار می گیرد[/quote]

 

بازی Layers of Fear 2 در ماه اکتبر سال گذشته به صورتی رسمی با یک تریلر معرفی شد و سازندگان اطلاعاتی را منتشر کردند که نشان می‌داد

یک ویدیوی دیگر نیز از سازندگان بازی به انتشار رسیده که به صورت دقیق‌تری به روند ساخت و تولید بازی می‌پردازد. صحبت‌های کارگردان و تیم سازندگان بازی در این ویدیو، روشن می‌کند که باید از این بازی چه انتظاراتی داشت و هویت آن را چگونه پنداشت. به گفته‌ی بارتوز کاپرون، طراح ارشد و تهیه کننده‌ی بازی:

در حالی که روی دنباله‌ای برای بازی Layers of Fear کار می‌کردیم، هدفمان این بود که همه‌ی ویژگی‌هایی را که در بازی قبلی دوستشان داشتیم در این بازی هم حفظ کنیم. فضاهای داخلی‌ای که مملو از ترس‌های روانشناختی بودند، محیط‌هایی که مدام جابه‌جا می‌شدند و در حال تغییر بودند، داستان غنی و چند لایه‌ای که گیمرها را راضی می‌کرد درباره‌ی چیزهایی که در دنیای بازی تجربه می‌کنند کنجکاو شوند و آن را تا انتها دنبال کنند؛ همه‌ی این‌ها ویژگی‌های مطلوبی بود که قصد داریم در بازی جدید نیز حفظ‌شان کنیم.

داستان بازی این بار نیز موضوع درباره‌ی هنر است و سازندگان آن فضای هنری ترسناک قبلی را حفظ کرده‌اند تا از بار روانی همیشگی بازی کاسته نشود؛ البته این بار آن‌ها به جای هنر نقاشی، تصمیم گرفته‌اند به هنر سینما و تاریخچه‌ی آن بپردازند که در نوع خودش ایده‌ی بسیار تحسین‌برانگیزی است!

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *