بررسی انیمه Dragon Ball Super: Broly «دراگون بال سوپر: برولی»

[ad id='39844']

[quote]انیمیشن سینمایی فانتزی “Dragon Ball Super: Broly” محصول سال ۲۰۱۸ میباشد. Goku و Vegeta با برولی، یک جنگجوی سایان، بر خلاف جنگنده ای که قبلا با آن روبرو شده اند برخورد می کنند…[/quote]

 

در این انیمه شاهد حضور شخصیت‌هایی همچون گوکو، وجیتا، بیروس و فریز هستیم. همچنین قرار است ما در این انیمه، مبارزه‌ی برولی با گوکو، وجیتا و فریزا را در جنگ‌های جداگانه‌ای شاهد باشیم. این تریلر، با صحنه‌ی مرموزی از دمِ سایان به اتمام می‌رسد.

. این فیلم که اولین قسمت از مجموعه‌ی دراگون بال سوپر و دراگون بال قرن بیستم محسوب می‌شود، اوایل ماه جاری میلادی معرفی و مدت خیلی کمی بعد از معرفی، تاریخ اکران غربی آن هم مشخص شد. در این تریلر ما شاهد حضور شخصیت شرور اصلی داستان یعنی برولی و همچنین شخصیت‌های دیگر هستیم که ممکن است با یکدیگر به مبارزه بپردازند.

این انیمه دارای «مبارزه خشن و شدید» و همچنین «مسیرهای سرنوشتی که منجر به یک رویارویی و برخورد بین گوکو، وجیتا و برولی می‌شود» است. این یادداشت همچنین به این موضوع اشاره می‌کند که «انیمه دراگون بال سوپر: برولی شامل نیروی فریزا و تاریخ سایان‌ها است که همین موضوع می‌تواند به همه چیز یک ارتباط بزرگ داشته باشد. بعدها مشخص می‌شود که محتوای داستان این انیمه بسیار بزرگ، چشمگیر و دراماتیک است.»

تصاویر انیمه

گزارش باکس آفیس

نیمه «درگن بال سوپر: برولی» (Dragon Ball Super: Broly) از استودیوی «فانیمیشن» بود که همه را با کسب ۷ میلیون دلار در چهارشنبه، روز افتتاحیه‌اش از اکران در یک هزار و ۲۵۰ سینما شگفت‌زده کرد؛ اتفاقی که یادآور «فیلم پوکمون» (Pokémon: The Movie) بود که ۱۰ میلیون دلار در روز افتتاحیه‌اش در سال ۱۹۹۹ کسب کرد. خلاصه «درگن بال سوپر: برولی» که ظاهرا خیلی موردتوجه گروه طرفداران مجموعهِ «درگن بال» قرار گرفته است، ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار در روز پنج‌شنبه کسب کرد (و در جریان این دو روز صدرنشین جدول شد) و در نهایت به ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار فروش جمعه تا یکشنبه دست پیدا کرد و به مجموع ۲۱ میلیون دلار فروش از روز چهارشنبه رسید. این فیلم اگرچه در روزافتتاحیه‌اش به اوجِ فروشش رسید و بعد از آن سقوط کرد، اما با این وجود چنین افتتاحیه‌ای عملکردِ دیوانه‌واری برای فیلمی که محدوده‌ی توجه هیچکس نبود قرار می‌گیرد. این انیمه تا حالا ۵۱ میلیون دلار هم در کشورهای خارجی فروخته که فقط ۳۲ میلیون دلارش متعلق به بازار ژاپن است. کمپانی فانیمیشن اگرچه قبلا هم فیلم‌های «درگن بال» را در آمریکای شمالی اکران کرده است، اما نه با چنین نتیجه‌ای. آنها در آگوست ۲۰۱۵ فیلم «درگن بال زی: رستاخیر اف» (Dragon Ball Z: Resurrection F) را در ۹۱۳ سینما روی پرده فرستادند که در جریان دو هفته به ۸ میلیون دلار دست پیدا کرد. تحلیلگران می‌گویند یکی از دلایلِ افزایش استقبال از «درگن بال سوپر: برولی» این است که این فیلم حکم اولینِ خط داستانی جدید «درگن بال» از سوی آکیرا توریمایا، خالق اصلی‌اش بعد از ۱۸ سال را دارد و دلیل بعدی‌اش به خاطر این است که مجموعه «درگن بال» سه سالی است که از طریق شبکه «کارتون نت‌ورک» به تلویزیون بازگشته است.

تریلر انیمه

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *