بیوگرافی و سوابق هیلی استاینفلد بازیگر فیلم بامبل بی

[ad id='39844']

[quote]هیلی استاینفلد  در سال ۲۰۱۰ بخاطر بازی در فیلم شجاعت واقعی هیلی استاینفلد نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین نقش مکمل زن شد.[/quote]

 

هیلی متولد محله تارزانا در شهر لس‌آنجلس است. مادرش شری، طراح داخلی، و پدرش پیتر، مربی شخصی زیبایی اندام است. وی یک برادر بزرگ‌تر به نام گریفین دارد. هلی در مدرسه راهنمایی کولینا درس خوانده و از سال ۲۰۰۸ در خانه درس می‌خواند.او بازیگری را از سن ۸ سالگی و با بازی در فیلم‌های کوتاه شروع کرد تا تجربه کافی را بدست آورد. در این دوره بود که وی در فیلم کوتاه او یک روباه است نقش تالیا را بازی کرد. این فیلم از فیلم‌های موفق در کسب جایزه بود. سپس در چند برنامه آگهی تلویزیونی ظاهر شد و در چندین برنامه‌ی دیگر به عنوان میهمان برنامه حضور پیدا کرد.

در سال ۲۰۱۰ و زمانی که ۱۴ سال داشت در فیلم شجاعت واقعی نقش‌آفرینی کرد.برای حضور در این فیلم، هلی از بین ۱۵.۰۰۰ دختر نامزد دریافت این نقش، انتخاب شد. در این فیلم که اثری از برادران کوئن بود وی با بازیگرانی چون مت دیمون هم‌بازی بود و بخاطر بازی در آن نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

در سال ۲۰۱۳ هیلی نقشی در فیلم بازی اندر داشت. این فیلم که در ژانر علمی-تخیلی است به کارگردانی گوین هود تهیه و تولید شده است.از دیگر فیلم‌های سال ۲۰۱۳ وی، فیلم یک شعر می‌تواند زندگیت را نجات دهد؟ است.این فیلم در ژانر رمانتیک موزیکال است. او هم‌چنین در فیلم چرا از هم جدا شدیم به کارگردانی بث-مک‌کارتی-میلر بازی کرده‌است.

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *