خلاصه داستان Far Cry: New Dawn

[ad id='39844']

[quote]شما قرار است که عاشق نفرت از خواهران دو قلو شوید.[/quote]

 

داستان Far Cry: New Dawn، هفده سال پس از پایان Far Cry 5 روایت می‌شود که در آن شاهد تلاش‌ ساکنان Hope County برای احیای شهر خود خواهیم بود. اما برای ایجاد تغییرات در این شهر، مانعی جدید پیش آمده است، این مانع گروهی به نام های‌وی‌من خواهد بود که توسط خواهرانی دو قلو به نام‌های لو  و میکی رهبری می‌شوند.

در جدیدترین شماره از مجله‌ی PlayStation Magazine، ژان سباستین دکانت  مدیر نوآوری استودیوی مونترال یوبی‌سافت به صحبت در مورد شخصیت‌هی منفی Far Cry: New Dawn پرداخته است.

تلاش برای پیدا کردن شخصیت‌های منفی جدید و تازه، فوق‌العاده جالب است و مدتی بود که ما در حال کار برروی شخصیت‌های منفی مونث بودیم. و در عین حال، از نظر من، پس از کار برروی چند نسخه از سری Far Cry، من به دنبال راهی برای تغییر نحوه‌ی تعامل شما با شخصیت‌های منفی بودم. ما رو در رویی‌‌های [یک به یک] بسیاری میان بازی‌باز و شخصیت منفی داشته‌ایم. بنابراین با خود گفتیم که آیا می‌توانیم عنوانی بسازیم که دو شخصیت منفی به صورت همزمان به شما زل زده باشند؟ و اینجا بود که ایده‌ی این دو خواهر به ذهن ما رسید. آنها دنیای مخصوص خود را دارند و شما وارد آن می‌شوید. این نقطه‌ی آغازین برای شروع کار بود.

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *