ایده های جالب در هنگام رابطه جنسی

[ad id='39844']

 

-با یک چشم بند میتوانید کار های جالبی انجام دهید.

چشم همسرتان را ببندید و به او بگویید که باید حدس بزند. مثلا چه غذایی به او می دهید ؟ با چه چیز هایی دارید او را لمس میکنید ؟ قراره دفعه بعد به کجا دست بزنید ؟ چنین سوالات و بازی می توانید خیلی جالب و جذاب باشد.

– یک بازی جنسی بخرید.

واقعا ده ها شکل مختلف از این بازی ها برای فروش وجود دارد. بعضی ها بصورت کارتی هستند و برخی دیگر یک جفت تاس مخصوص دارند. انواعی هم مثل بازی های تخته ای می باشند و حتما می دانید که این روز ها بازی های تخته ای خیلی پر طرفدار شده اند. البته چند نمونه بازی هم وجود دارند که ترکیبی از تمام حالت های قبلی می باشند.

– صحنه رابطه جنسی یک فیلم را بازی کنید.

اول صحنه رابطه جنسی مورد علاقه خود را از فیلمی که دوست دارید انتخاب کنید. اگر نتوانستید چیز خاصی بیاد آورید، در اینترنت سرچ کنید. سپس همان صحنه را با همسرتان دوباره خلق کنید. پس از چند بار امتحان این روش حتی می توانید صحنه های فیلم های بزرگسالان را نیز شبیه سازی کنید.

– جنگا جنسی بازی کنید.

اگر جنگا ندارید، یک ست بخرید. روی هر قطعه یک دستور بنویسید. تصمیمش با خودتان است اما مثلا می توانید بنویسید “گوشمو لیس بزن” و همینطوری ادامه دهید. زمانی که با موفقیت یکی از قطعات را از زیر برداشته و روی برج قرار دادید، همسرتان باید دستور نوشته شده روی همان قطعه را اجرا کند. یک تنبیه برای کسی که برج را خراب میکند در نظر بگیرید، مثلا باید شما را یک ناهار یا شام مهمان کند.

یک فعالیت روزانه را به یک بازی لختی تبدیل کنید.

در حال هر کاری هستید کم کم شروع کنید به در آوردن لباس های خود. مثلا در زمان تبلیغ بین مسابقات فوتبال زمان بسیار خوبی است. مهم این است که در عین حالی که کاری انجام می دهید لباس های خود را همزمان در بیاورید. البته عجله نکنید و اینکار را آرام آرام انجام دهید.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *