بررسی اولیه سریال نمایش خانگی ریکاوری

[ad id='39844']

[quote]سریال ریکاوری از ۲۸ آبان سال ۹۷ در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود. فیلم کارت به کارت ساخته پیشین بهادر اسدی در مقام کارگردان به نویسندگی مهرداد نیکنام است.[/quote]

پوریا پورسرخ، هومن برق‌نورد، مجید واشقانی، شبنم قلی‌خانی، نگار عابدی، مریم معصومی، پیمان دارابی، مهسا کامیابی، شیوا طاهری، ندا قاسمی، (با حضور) عزت‌الله مهرآوران، مهرداد ضیایی و عباس جمشیدی‌فر و (با معرفی) یاشار هاشم‌زاده بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

خلاصه داستان

ریکاوری داستانی است درباره رفاقت ،عشق و خیانت بین سه خانواده ی بابک، مسعود و سهیل که شرکای کاری و دوستان قدیمی هستند. بابک سردبیر مجله ی پرفروشیست و سهیل و مسعود همکاران او در نشریه هستند ، هرکدام در زندگی مشترکشان دچار مسائلی شده اند و برای فرار از زندگی روز مره و کاری و چند روز دوری از همسرانشان تصمیم می گیرند بدون اطلاع خانواده به سفر مجردی و به اصطلاح خودشان ریکاوری بروند. در طول تماشای سریال، مخاطب با صحنه های عاشقانه ای رو به رو می شود و با شخصیت ها همزاد پنداری می کند، شاهد طنز و شوخی های لطیف آنها خواهد بود و در لحظه های احساسی و غمناک و لحظات شک و تصمیم گیری با آنها سفری پر ماجرا را تجربه خواهد کرد.

 

تهیه کننده جمال گلی /سرمایه گذار دکتر سید جواد حسینی / کارگردان بهادر اسدی / مدیر تصویر برداری حسین قلی پاشا / مدیر صدا برداری هادی افشار / طراح گریم محسن دارسنج / طراح لباس الهام شعبانی / طراح صحنه حمید رفیع نژاد / مدیر تولید بنفشه اسدی.

 

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *