زمان اکران فیلم شکارچیان ارواح ۳

[ad id='39844']

[quote]کمپانی سونی پیکچرز جدید ترین قسمت از مجموعه فیلم های شکارچیان ارواح را در تاریخ تیر ماه ۱۳۹۹ اکران خواهد کرد[/quote]

اکانت توییتر مجموعهٔ Exhibitor Relations، که در حوزهٔ باکس آفیس فعالیت دارد ، تاریخ اکران قسمت سوم مجموعهٔ Ghostbusters را اعلام کرده است. طبق اعلام اکانت توییتر این سایت، قسمت سوم این مجموعه که دنبالهٔ دو فیلم ابتدایی خواهد بود، در تاریخ تیر ماه ۱۳۹۹روی پردهٔ سینما خواهد رفت.

جیسون رایتمن، کارگردان، فیلمنامه‌نویس و تهیه‌کنندهٔ کانادایی/آمریکایی که نامزدی اسکار را نیز در کارنامه دارد، قرار است کارگردانی فیلمی جدید از مجموعهٔ Ghostbusters را بر عهده بگیرد. کمپانی سونی پیکچرز  تصمیم دارد جانی دوباره به این مجموعهٔ علمی-تخیلی و کمدی ببخشد و طبق گزارشی که سایت وِرایتی منتشر کرده است، مسئولین این کمپانی می‌خواهند پروژهٔ جدید را به پسر تهیه‌کنندهٔ این مجموعه بسپارند؛ جیسون رایتمن فرزند ایوان رایتمن، تهیه‌کنندهٔ قدیمی سینمای هالیوود است. جیسون رایتمن علاوه بر کارگردانی فیلم جدید این مجموعه، در کنار جیل کنان، کارگردان فیلم‌هایی چون Monster House فیلم City of Ember  و فیلم Poltergeist ، یکی از نویسندگان فیلمنامه هم خواهد بود و کمپانی سونی پیکچرز تصمیم دارد مراحل فیلمبرداری فیلم جدید را تابستان آغاز کند و طبق پیش‌بینی‌هایی قبلی، فیلم در سال ۲۰۲۰ اکران می‌شود. طبق برخی گفته‌ها، فیلم جدید قرار است دنباله‌ای مستقیم بر فیلم ابتدایی، محصول ۱۹۸۴ باشد و هیچ‌گونه ارتباطی به فیلم ۲۰۱۶ نخواهد داشت.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *