قسمت دوم فیلم Aquaman ساخته می شود

[ad id='39844']

[quote]برادران وارنر در تلاش برای جلب رضایت جیمز وان و همکاری دوباره با این کارگردان است و سازندگان تصمیم دارند مراحل رسمی ساخت فیلم هرچه زودتر آغاز شود و از هم‌اکنون نیز مراحل اولیه آغاز شده است،[/quote]

 

اما طبق این گزارش نباید انتظار داشته باشیم که قسمت دوم به این زودی‌ها روی پرده سینما برود. مدیر برنامه‌های جیمز وان نیز گفته است که این کارگردان در حال حاضر پس از ساخت و تولید فیلم موفق در گیشه Aquaman  و همچنین حضور متوالی در مراسمات معرفی و تبلیغ فیلم، نیاز به استراحت دارد و تا زمانی که فیلمنامهٔ قابل قبولی از داستان‌های دنیای زیر دریا به دستش نرسد، قراردادی امضاء نخواهد کرد.

با وجود اینکه طرفداران فیلم Aquaman پس از موفقیت این فیلم دوست دارند هرچه زودتر نسخهٔ بعدی هم اکران شود، اما تجربه نشان داده است که دی‌سی اگر با صبر و حوصله کارهای خود را پیش ببرد نتیجهٔ بهتری خواهد گرفت. در هر حال اعلام اینکه ساخت مراحل اولیه قسمت دوم این فیلم آغاز شده است، خبری خوبی برای طرفداران دنیای دی‌سی خواهد بود و به احتمال فراوان نیز کمپانی برادران وارنر به هر نحوی شده رضایت جیمز وان را برای کارگردانی قسمت دوم Aquaman جلب خواهد کرد.

جیمز وان نیز پیش‌تر در مصاحبه‌ای از ساخت قسمت دوم فیلم Aquaman استقبال کرده بود و با این حال گفته بود که دوست دارد چالش‌های جدید دیگری را نیز تجربه کند. جیمز وان و لی ونل فیلمنامه فیلم ترسناک و هیجانی Saw  را نوشتند و با کارگردانی آن فیلم بود که جیمز وان توانست نامی برای خود در ژانر وحشت دست‌وپا کند. بعد از آن وی فیلم‌های ترسناکی همچون Dead Silence ، Insidious ، دو فیلم اصلی دنیای The Conjuring و Insidious: Chapter 2  را کارگردانی کرد. وی تهیه‌کنندگی فیلم‌های Annabelle  Annabelle: Creation  و The Nun  را نیز عهده‌دار بوده است.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *