معرفی کامل گروه کی پاپ دخترانه گرلز جنریشن

[ad id='39844']

[quote]گرلز جنریشن  یک گروه دخترانه ی معروف و بسیار موفق اهل کره جنوبی است که توسط اس. ام. اینترتینمنت پایه‌گذاری شده‌است. این گروه دارای هشت عضو به نام‌های ته‌یئون، سانی، تیفانی، هیویئون، یوری، سویانگ، یونآ و سئوهیون است.[/quote]

در ابتدا و در سال ۲۰۰۷؛ گرلز جنریشن با «نه» عضو به عرصهٔ موسیقی وارد شد اما در سپتامبر ۲۰۱۴ بود که نهمین عضو گروه یعنی جسیکا، از گروه جدا شد. گرلز جنریشن کار خود را با سینگل «به سوی دنیای جدید» آغاز کرد. اولین آلبوم آن‌ها «گرلز جنریشن» بود. با اینکه این آلبوم مقداری مورد توجه قرار گرفت اما موفقیت اصلی این گروه در سال ۲۰۰۹ و با تک‌آهنگ «وای!» بود؛ آن‌ها توانستند با این تک‌آهنگ رکورد صدر نشینی در جدول برنامهٔ بانک موسیقی را با ۹ هفتهٔ متوالی ازآن خود کنند. همچنین تک‌آهنگ «وای!» توسط ملون محبوبترین ترانهٔ دههٔ ۲۰۰۰ کره جنوبی نام گرفت. گرلز جنریشن بعدها و در میانهٔ ۲۰۰۹ و اوایل ۲۰۱۰، محبوبیت خود را با تک‌آهنگ‌های آرزوتو بهم بگو، اوه! و فرار کن شیطان، فرار کن استحکام بخشید.

در اواسط سال ۲۰۱۰، گرلز جنریشن قراردادی با کمپانی ای‌ام‌آی رکوردز ژاپن به منظور سرمایه‌گذاری در صنعت موسیقی ژاپن امضا کرد. اولین آلبوم آن‌ها در ژاپن به نام توانست به رتبهٔ نخست جدول آلبوم‌های اوریکون دست پیدا کند و اولین گروه دخترانهٔ غیر ژاپنی باشد که آلبومش گواهی فروش بیش از یک میلیون نسخه را از «انجمن صنعت ضبط ژاپن» دریافت می‌کند. سومین آلبوم کره ای گروه به نام «پسران» در اکتبر ۲۰۱۱ منتشر شد و تبدیل به پرفروشترین آلبوم همان سال در کره، با فروش بیش از ۳۸۰ هزار، نسخه شد. یک نسخهٔ انگلیسی از تک‌آهنگ «پسران» به منظور توسعهٔ بازارکار گروه، توسط کمپانی اینتراسکوپ رکوردز منتشر شد. چهارمین آلبوم استودیویی گروه به نام «من یه پسر تور کردم» به همراه تک‌آهنگ «من یه پسر تور کردم» بیشترین توجه را از طرف رسانه‌های غربی دریافت کرد و در نتیجهٔ آن گرلز جنریشن جایزهٔ بهترین موزیک ویدیوی سال ۲۰۱۳ را از مراسم جوایز یوتیوب دریافت کرد. پنجمین آلبوم استودیویی گروه به نام «شیردل» در سال ۲۰۱۵ منتشر شد. در سال ۲۰۱۷ گرلز جنریشن ششمین آلبوم استدیویی خود به نام «شب تعطیلات» را در گرامی‌داشت دهمین سالگرد پایه‌گذاری گروه، منتشر کرد.

گرلز جنریشن تا سال ۲۰۱۲ بیش از ۴٫۴ میلیون نسخه آلبوم و ۳۰ میلیون تک آهنگ دیجیتال فروخته‌است. محبوبیت دیوانه‌وار این گروه در کره جنوبی لقب‌ها و عنوانهای زیادی را مثل «خوانندگان ملی» و «گروه دخترانهٔ ملی» برایشان به دنبال داشته‌است. گرلز جنریشن همچنین به عنوان یکی از برجسته‌ترین شخصیت‌های «موج کره‌ای» و یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های «کی-پاپ» در سطح بین‌المللی محسوب می‌شوند و اولین گروه دخترانهٔ آسیایی است که موفق به داشتن شش موزیک ویدیو با بازدید بیش از ۱۰۰ میلیون بار در یوتیوب شده که این موزیک ویدیوها شامل «وای!»، «من یه پسر تور کردم»، «پسران»، «آقای تاکسی» و «اوه!» هستند. علاوه بر این، گرلز جنریشن اولین گروه دخترانهٔ غیر ژاپنی‌ست که توانسته سه آلبوم از آلبوم‌های خود را به جایگاه اول در جدول آلبوم‌های اوریکون برساند و سه تور کنسرت ژاپنی آن‌ها موفق به جذبِ تعدادِ رکوردشکنِ ۵۵۰ هزار نفر تماشاچی شد، بیش از هر گروه دخترانهٔ کره‌ای دیگری.

در ۹ اکتبر سال ۲۰۱۷ اس. ام. اینترتینمنت اعلام کرد که سه عضو گروه یعنی تیفانی، سویانگ و سئوهیون قرارداد خود را با این کمپانی تمدید نکرده‌اند و برای تمرکز بر هنر بازیگری خود به کمپانی دیگری مهاجرت و «اس.ام.» را ترک خواهند کرد. در نوامبر ۲۰۱۷ این اتفاق به وقوع پیوست؛ سویانگ با کمپانی «اکو گلوبال گروپ» قرارداد امضاء کرد، تیفانی برای تحصیل در رشتهٔ بازیگری به آمریکا برگشت و با «آژانس استعداد پارادیگم» قرارداد امضا کرد و شایعه شده‌است که سئوهیون کمپانی خودش را راه‌اندازی خواهد کرد.

قبل از آغاز به کارِ گروه گرلز جنریشن، بعضی از اعضا به عنوان‌های دیگری وارد صنعت سرگرمی شده بودند. یونآ قبل از تبدیل شدن به یکی از خوانندگان گروه گرلز جنریشن، در حدود ۲۰۰ آزمون انتخابیِ فیلم‌های سینمایی، سریال و موزیک ویدیوها شرکت کرده بود. دیگر عضو گروه که قبل از پیوستن به گرلز جنریشن هم در صنعت موسیقی فعال حضور داشت، سویانگ بود. او در ژاپن عضو یک گروه دونفره به اسم Route θ بود اما این گروه یک سال بعد از آغاز فعالیت، یعنی در ۲۰۰۲ از هم فروپاشید. اولین عضو گروه که به سیستم آموزشی اس.ام. وارد شد، جسیکا بود. وقتی در سال ۲۰۰۰ همراه با خواهرش کریستال – عضو گروه افاز اس. ام. اینترتینمنت – در حال خرید بودند، توسط استعدادیابان کمپانی شناسایی شدند.در همان سال سویانگ و هیویئون در آزمون آزاد این کمپانی انتخاب شدند؛ در این آزمون هیویئون استعداد رقصش را به نمایش گذاشت. یوری، عضو دیگر گرلز جنریشن، پس از دستیابی به مقام دوم در مسابقهٔ رقصندهٔ جوان کمپانی در سال ۲۰۰۱، وارد سیستم آموزشی کمپانی شد. در سال ۲۰۰۲، یونآ در آزمون آزاد یکشنبه‌های اس.ام. شرکت کرد و آهنگ‌هایی از بوآ و بریتنی اسپیرز را خواند و بعد از انتخاب شدن، وارد سیستم تعلیماتی اس.ام. شد.سئوهیون جوان‌ترین عضو گروه نیز در مترو توسط یکی از استعدادیابان کمپانی کشف شد و بعدها در ۲۰۰۳ با خواندن شعرهای کودکانه آزمون داد و پذیرفته شد.

رهبر گروه، ته‌یئون نیز بعد از اول شدن در مسابقهٔ «خوانندهٔ جوان اس.ام.» در سال ۲۰۰۴، وارد سیستم آموزشی شد. در همان سال، تیفانی در آزمون استارلایت در لس آنجلس شرکت کرد و پذیرفته شد. آخرین عضو که به گروه اضافه شد سانی بود. او که از سال ۱۹۹۸ به مدت پنج سال در اس.ام. کارآموز بود، به کمپانی «استارورلد» پیوست و در حال آموزش برای تشکیل یک گروه دو نفره به نام «شیرین» بود. در سال ۲۰۰۷ و به توصیهٔ خوانندهٔ کره‌ای-ژاپنی «آیکونی‌کیو»، او به اس.ام. بازگشت و عضوی از گرلز جنریشن شد.

با اینکه گرلز جنریشن در سال ۲۰۰۷ مورد توجه قرار گرفت اما در سال ۲۰۰۹ بود که به موفقیت و محبوبیتی طوفانی دست پیدا کرد. در ۷ ژانویه بود که گروه اولین آلبوم کوتاه خود به نام وای! را منتشر کرد؛ آلبومی که تا کنون بیش از ۱۰۰هزار نسخه در کره فروخته‌است. تک‌آهنگ «وای!» پس از یک هفته انتشار، توانست رتبهٔ نخست در برنامهٔ بانک موسیقی را ازآن خود کند. این تک‌آهنگ ۹ هفتهٔ متوالی در همین رتبه ماند و رکوردی را برای خود ثبت کرد؛ تا اینکه بعدها و در سال ۲۰۱۲، این رکورد توسط آهنگ گانگنام استایل از سای شکسته شد؛ سای ۱۰ هفته در این رتبه ماند.تک‌آهنگ «وای!» پرفروش‌ترین تک‌آهنگ سال ۲۰۰۹ شد.[۲۴] دومین آلبوم کوتاه گرلز جنریشن به نام آرزوتو بهم بگو  و تک‌آهنگ اصلی آن در ژوئن ۲۰۰۹ منتشر شد.این آلبوم کوتاه توانست رکورد پرفروش‌ترین آلبوم را با فروش بیش از ۵۰هزار نسخه در کمتر از یک هفته بشکند و در جدول موسیقی تایلندی جی-میوزیک رتبهٔ هشتم را بدست آورد. در نوامبر ۲۰۰۹، اس. ام. اینترتینمنت اعلام کرد که اولین تور کنسرت گروه را برگزار خواهد کرد. نام این تور به سوی دنیای جدید بود و بلیط‌های کنسرت‌هایی که در کره برگزار می‌شد، در کمتر از سه دقیقه فروش رفت. این تور در دسامبر ۲۰۰۹ از شهر «سئول»، در آوریل ۲۰۱۰ از «شانگهای» و در اکتبر ۲۰۱۰ از «تایپه» دیدن کرد.

دومین آلبوم استدیویی گرلز جنریشن به نام اوه! در ژانویهٔ ۲۰۱۰ منتشر شد؛این آلبوم به صدر “جدول آلبوم گائون” رسید و تا سال ۲۰۱۴ بیش از ۲۳۴هزار نسخه آلبوم فروخت.[۲۷][۲۸] همچنین تک‌آهنگ اصلی این آلبوم به رتبهٔ نخست جدول گائون رسید و با فروش بیش از ۳٫۳ میلیون نسخه، دومین پرفروشترین تک‌آهنگ سال ۲۰۱۰ شد. آلبوم “اوه!” بار دیگر و تحت عنوان فرار کن شیطان، فرار کن! در مارس همان سال منتشر شد و بار دیگر رتبه‌های نخست در جدول‌های موسیقایی را ازآن خود کرد.تک‌آهنگ اصلی آلبوم نیز به موفقیت‌های مشابه دست پیدا کرد.هر دو آلبوم “اوه!” و “فرار کن شیطان، فرار کن!” موفقیت‌های عظیم تجاری برای گرلز جنریشن بودند

در میانهٔ سال ۲۰۱۰، گرلز جنریشن با کمپانی نایوتاویو رکوردز که اکنون به نام ای‌ام‌آی رکوردز ژاپن شناخته می‌شود، قرارداد امضا کرد و دامنهٔ فعالیت‌های خود را تا ژاپن گسترش داد. اولین دی‌وی‌دی منتشر شده از گروه در ژاپن شروع جدید گرلز جنریشن نام داشت که شامل ۷ موزیک ویدیو از این گروه به همراه یک نسخه فیلم ضبط‌شدهٔ اضافی بود. این آلبوم در جایگاه چهارم جدول دی‌وی‌دی اوریکون قرار گرفت. با این اتفاق، گرلز جنریشن اولین گروه دخترانهٔ غیر ژاپنی بود که به پنج دی‌وی‌دی برتر اوریکون راه پیدا کرد.در سپتامبر ۲۰۱۰، گرلز جنریشن نسخه ژاپنی «آرزتو بهم بگو» را به عنوان اولین نسخهٔ خود در ژاپن منتشر کرد. این آهنگ در رتبه چهارم در نمودار تک‌آهنگ‌های اوریکون ژاپن به ثبت رسید و گواهی را برای فروش دیجیتال بیش از ۲۵۰٬۰۰۰ نسخه از RIAJ دریافت کرد. ماه بعد، این گروه دومین آهنگ ژاپنی خود به اسم «وای!» را منتشر کرد که به شماره دو در نمودار تک‌آهنگ‌های اوریکون رسید «وای!» اولین تک‌آهنگ از یک گروه دخترانهٔ غیرژاپنی شد که از سال ۱۹۸۰ توانسته وارد سه رتبهٔ اول جدول شود.وای! موفق‌ترین تک‌آهنگ گرلز جنریشن در ژاپن است و توانست بیش از ۲۰۷٬۰۰۰ نسخه بفروشد وبا دستیابی به گواهی فروش یک میلیونی، در دسته‌بندی شخصیت‌های میلیونی RIAJ بگیرد.

[quote]بیوگرافی اعضای گروه[/quote]

 

نام : kim tae-yeon (کره ای: 김태연)

تاریخ تولد: ۹ مارس ۱۹۸۹

مکان تولد : شمال Jeolla ،کره ی جنوبی

وزن :۴۴

قد:۱۶۰گروه خونی:O

موقعیت در گروه :رهبر گروه و خواننده اصلی

زبان ها: انگلیسی و ژاپنی وچینی(آماتور)

شعار:کاری نکن که بعدا پشیمون بشی

هم اتاقی :سانی

به عنوان دی جی در رادیویه دوست خوب از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۰ کار میکرده.

کارهای انفرادی: اهنگ متن سریال های هونگ گیل دونگ ،ویرووس بتهوون

دوبلور انیمیشن Superbad – موسیقی متن سریال اتنا

نام اصلی: لی سون ک
شعار: هرروز روز سانیه

گروه خونی: B

زبان ها: کره ای بطور کامل، انگلیسی، چینی و ژاپنی درحد پایه

تاریخ تولد: بیست و پنج اردیبهشت ۱۳۶۸

قد: ۱۵۵ سانتی متر

وزن: ۴۳ کیلوگرم

سرگرمی ها: شنا کردن، بازی های ویدئویی، ورزش، بامزه بودن

علاقه مند به: موزیک، فشن، مجله خوندن، رقصیدن، خوندن، خرید کردن، کمدی بازی کردن

محل تحصیل: Baehwa All-Girls High School

خانواده: ۲ تا خواهر بزرگتر

مدت کارآموزی در اس ام: ۵ سال

عدد مورد علاقه: ۱،۲

مرد مورد علاقه: جو این سونگ

مرد مورد علاقه بین المللی: تاکشی کانشیرو

آهنگ مورد علاقه گروه گرلز جنریشن: Honey
هم اتاقی: تائیون

________________________________________________

تیفانی
نام : Stephanie Hwang

نام کره ایش : Hwang Mi-young – کره ای(황미영)

تاریخ تولد : ۱ اگوست ۱۹۸۹

مکان تولد: لوس انجلس – کالیفر نیا در امریکا

قد: ۱۶۲ 

وزن:۵۰ گروه خونی: o

موقعیت در گروه :هم خوان اهنگ Oppa Nappa با سو هیون و جسیکا

زبان ها:

شعار:

هم اتاقی:

مجری Sonyeon Gayo Baekso به همراه Kim Hye-sung – سال ۲۰۰۷- ۲۰۰۸ اهنگ be myself برای سریال Ja Myung Go سال ۲۰۰۹ (فک میکنم همون جومونگ سه منظورشه….پرنس جومیونگو)مجری موزیک کره به همراه Yuri از ۲۰۰۹ تا جولای ۲۰۱۰
اهنگ سولوی Banji برای Haru سال ۲۰۱۰

tiffany

نام اصلی: استفانی هوانگ 

نام کره ای: هوانگ می ینگ 

موقعیت در گروه: وکال کمکی 

صداش میکنن: سپانگبوب هوانگ، فانی فانی تیفانی، موزیک پلیر انسانی، قارچ، تیفانا، جوم فانی، آجومنی، دی دیلفانی، بام فانی 

شعار: فقط سخت کار کن 

زبان ها: کره ای و انگلیسی بطور کامل، چینی و ژاپنی و اسپانیایی درحد پایه 

تاریخ تولد: ده مرداد ۱۳۶۸ 

محل تولد: سان فرانسیسکو 

قد: ۱۶۲ سانتی متر 

وزن: ۵۰ کیلوگرم 

سرگرمی ها: فلوت زدن، غذاشو قبل از خوردن با چاقو ببره 

محل تحصیل: Korea Kent Foreign School, Graduated, Middle School – South Pointe (US), High School – Diamond Bar (US) 

خانواده: یه برادر بزرگتر و یه خواهر بزرگتر 

مدت کارآموزی در اس ام: ۳ سال و ۷ ماه 

عدد مورد علاقه: ۰۷ 

مرد مورد علاقه: دنیس اوه 

آهنگ مورد علاقه گروه گرلز جنریشن: Baby Baby 

رنگ مورد علاقه: صورتی 

برند مورد علاقه جواهر: Tiffany & Co 

گروه خونی: O 

لبخند چشم مورد علاقه: لی هیوری، کیم تائه هی 

تعداد آهنگ ها: بیشتر از ۵۰ تا 

جذابیت: سرزندگی که نقطه ضعفش هم هست 

نزدیک ترین فرد بهش: تائیون 

هم اتاقی: سئوهیون 
هم اتاقی دوران کارآموزی: تائیون، جنگ ری این

__________________________________________________

سوهیون

نام: Seo Joo-hyun ( کره ای : 서주현)

تاریخ تولد : ۲۸ ژوئن ۱۹۹۱

مکان تولد: سئول – کره ی جنوبی

موقعت در گروه :رهبر خواننده

قد: ۱۶۸

وزن:۴۸گروه خونی:A

اهنگ Oppa Nappa با تیفانی و جسیکا

شرکت در برنامه ی We Got Marriedبه همراه یونگهوا از سی ان بلو (همون شین وو)سال ۲۰۱۰

اهنگ سولوی It’s Ok Even If It Hurts در Kim Soo Roo سال ۲۰۱۰
دوبلور انیمیشن Superbad سال ۲۰۱۰

نام: سئوهیون

نام اصلی: سئو جو هیون

صداش میکنن: مکنه، سئورورو

شعار: اگه آرزوت زنده است، پس حتما یه روز بوقوع میپیونده

موقعیت در گروه: وکال اصلی

زبان ها: کره ای بطور کامل، انگلیسی، چینی و ژاپنی درحد پایه

تاریخ تولد: هفت تیر ۱۳۷۰

قد: ۱۶۸ سانتی متر

وزن: ۴۸ کیلوگرم

گروه خونی: A

محل تحصیل: Daeyoung High School

مدت کارآموزی در اس ام: ۶ سال و ۶ ماه

عدد مورد علاقه: ۶۴

مرد مورد علاقه: جانی دپ

آهنگ مورد علاقه گروه گرلز جنریشن: Kissing You

سرگرمی ها: پیانو زدن

انیم مورد علاقه: keroro

میوه مورد علاقه: هندوانه

دراما مورد علاقه: Nodame Cantabile

فیلم مورد علاقه: Pirate of the Caribbean
هم اتاقی: تیفانی

_________________________________________________________________________
یونا
نام: Im Yoona ( کره ای : 임윤아)

تاریخ تولد : ۳۰می ۱۹۹۰

مکان تولد: سئول کره ی جنوبی

قد: ۱۶۶

موقعیت در گروه :هم خوان

وزن:۴۷گروه خونی: B

بازی در ۹ Ends 2 Out در سال ۲۰۰۷ 

بازی در Woman of Matchless Beauty در سال ۲۰۰۸ 

بازی در You Are My Destiny از ۲۰۰۸ تا ۲۰۰۹

بازی در Cinderella Man در سال ۲۰۰۹
اهنگ تبلیغی Innisfree Day در سال ۲۰۱۰

 yoona

نام اصلی: ایم یون اه

صداش میکنن: یونای آهو، هیم یونا یا همون یونای محکم، خدای یونگ، یونگ

شعار: تو همه چیز اعتماد به نفس داشته باش

موقعیت در گروه: وکال کمکی

زبان ها: کره ای بطور کامل، انگلیسی، چینی و ژاپنی در حد پایه

تاریخ تولد: نه خرداد ۱۳۶۹

قد: ۱۶۸ سانتی متر

وزن: ۴۷ کیلوگرم

گروه خونی: B

محل تحصیل: Daeyoung High School, 2nd Year

مدت کارآموزی در اس ام: ۷ سال و ۲ ماه

عدد مورد علاقه: ۹۳

مرد مورد علاقه: دانیل هنی

آهنگ مورد علاقه گروه گرلز جنریشن: همشون
هم اتاقی ها: سوینگ، تائیون

____________________________________________________

بیوگرافی ۱ :
نام: Kwon Yuri ( کره ای : 권유리)

تاریخ تولد : ۵ دسامبر ۱۹۸۹

قد: ۱۶۷

وزن:۴۵گروه خونی: AB

موقعیت در گروه :هم خوان و رهبر رقص

زبان ها:

شعار:

هم اتاقی:

بازی در یه قسمت Unstoppable Marriage به همراه سویونگ در سال ۲۰۰۷
مجری موزیک کره با تیفانی از سال ۲۰۰۹ تا جولای ۲۰۱۰

نام اصلی: نون یو ری

موقعیت در گروه: وکال کمکی، لید دنسر

صداش میکنن: مروارید سیاه، کی کامیول، کی کامچی، جی گب یول

زبان ها: کره ای، انگلیسی، چینی بطور کامل، ژاپنی

تاریخ تولد: چهارده آذر ۱۳۶۸

قد: ۱۶۷ سانتی متر

وزن: ۴۵ کیلوگرم

گروه خونی: AB

محل تحصیل: NeungGok High School, Graduated (2008)

مدت کارآموزی در اس ام: ۵ سال و ۱۱ ماه

عدد مورد علاقه: ۱۹

آهنگ مورد علاقه گروه گرلز جنریشن: Baby Baby

سرگرمی ها: رقصیدن، باله، پیانو، شناکردن، ویالون زدن

لذت صبحگاهی: خورد کردن ما (یه نوع سیب زمینی شیرین کره ای) و خوردن آرو فوت رو به عنوان نوشیدنی سالم دوست داره
هم اتاقی: سانی

_________________________________________________

سو یونگ
بیوگرافی ۱ :

نام: Choi Soo-young ( کره ای : 최수영)

تاریخ تولد : ۱۰ فوریه سال ۱۹۹۰

مکان تولد: سئول- گره ی جنوبی

قد: ۱۷۰

وزن:۴۸گروه خونی: O

موقعیت در گروه :هم خوان

زبان ها:

شعار:

هم اتاقی:

بازی در قسمتی از Unstoppable Marriage به همراه یوری 
بازی در Hello Schoolgirl در سال (۲۰۰۸)

 SooYoung

نام اصلی: چوی سو ینگ

نام انگلیسی: سامر

موقعیت در گروه: وکال کمکی

صداش میکنن: شیکشین یا همون خدای غذا، ناسو یا همون قطع کننده

شعار: بیاین وقت گذرون نباشیم

زبان ها: کره ای بطور کامل، انگلیسی، چینی و ژاپنی درحد پایه

تاریخ تولد: بیست و یک بهمن ۱۳۶۹

قد: ۱۷۰ سانتی متر

وزن: ۴۸ کیلوگرم

گروه خونی: O

محل تحصیل: Jungshin All-Girls High School

خانواده: یه خواهر بزرگتر

مدت کارآموزی: ۶ سال و ۳ ماه

عدد مورد علاقه: ۰۸

آهنگ مورد علاقه گروه گرلز جنریشن: همشون

هم اتاقی ها: یونا، تائیون
هم اتاقی دوران کارآموزی: بوا، ساندی

__________________________________________________

جسیکا
نام: Jung Su-yeon ( کره ای :정수연 )

تاریخ تولد : ۱۸ اپریل ۱۹۸۹

مکان تولد: سان فرانسیسکوی کالیفرنیا در امریکا

قد: ۱۶۳

وزن:۴۵ گروه خونی: B

موقعیت در گروه :خواننده اصلی

زبان ها:چینی و ژاپنی(آماتور)

شعار:پیروی از دلم

هم اتاقی:سویونگ

خواهر بزگ تره کریستال از گروه اف ایکسه.

اهنگ Oppa Nappa به همرا سوهیون و تیفانی 

اهنگ One Year Later به همراه اونیو از شاینی در سال ۲۰۰۸ 
اهنگی برای Sweet Delight 2010

______________________________________________________
هیو یون

                               

 نام: Kim Hyo-yeon ( کره ای :김효연 )

تاریخ تولد : ۲۲ سپتامبر ۱۹۸۹

مکان تولد: Incheon کره ی جنوبی

قد: ۱۶۰

وزن:۴۸گروه خونی: AB

موقعیت در گروه :هم خوان و رقاص اصلی

زبان ها:

شعار:

هم اتاقی:
تشکیل یه گروه کوچیک رقص به نام برندگان کوچک به همراه مین از میس ا قبل از سال ۲۰۰۴

 

[ad id='39844']

1 دیدگاه دربارهٔ «معرفی کامل گروه کی پاپ دخترانه گرلز جنریشن»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *