معرفی فیلم اختصاصی Supergirl در دنیای سینمایی دیسی

[ad id='39844']

[quote]شرکت برادران وارنر به دنبال ساخت فیلمی براساس شخصیت سوپرگرل است و ممکن است به‌زودی شاهد حضور این ابرقهرمان به روی پرده‌های سینما باشیم. [/quote]

 

طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، این پروژه هنوز مراحل اولیه توسعه را سپری می‌کند، اما به نظر می‌رسد که این پروژه ارتباطی به سریال Supergirl که فصل چهارم آن قرار است امسال از شبکه CW منتشر شود، ندارد. اورن ایزیل، نویسنده فیلم The Cloverfield Paradox و فیلم ۲۲Jump Street  وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Supergirl را بر عهده گرفته است. با اینکه این خبر هنوز در حد شایعه است و تایید نشده است، اما به نظر می‌رسد که برادران وارنر و دی سی  در نظر دارند روی شخصیت‌های دیگری از دنیای سوپرمن تمرکز کنند.

شایعه‌ی جدیدی منتشر شده که ایده‌ای برای اینکه چه کسی قرار است شخصیت منفی داستان این ابرقهرمان باشد، به ما می‌دهد.

براساس منبع خبری‌ای که در طی چند وقت اخیر خبرهای خوب و مطمئنی را منتشر کرده است، شخصیت برینیاک قرار است کاراکتر بد و بزرگ داستان فیلم Supergirlباشد؛ موضوعی که کاملا عقلانی و منطقی است؛ زیرا این دو شخصیت، در گذشته با هم برخوردهایی هم داشتند.

از جمله فیلم‌های آینده مجموعه دی‌سی که تایید شده می‌توان به فیلم Joker با بازی واکین فینیکس برای اکران در مهر سال آینده، فیلم Birds of Prey  با بازی مارگو رابی در نقش هارلی کوئین، فیلم Aquaman برای اکران در آذر امسال، فیلم Shazam برای اکران در بهار سال آینده، فیلم Wonder Woman 1984  برای اکران در پاییز سال آینده و فیلم Batman که احتمالا بن افلک در آن حضور نخواهد داشت، اشاره کرد. پس از موفقیت فیلم Wonder Woman  به نظر می‌رسد که دی‌سی و برادران وارنر به دنبال ساخت یک اقتباس سینمایی دیگر براساس یک ابرقهرمان زن هستند. 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *